  • Data: 2009-05-23 20:59:02
    Temat: Dlaczego nie dziala bracketing w Canonie 1000D?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam praktycznie nowego EOS-a 1000D. Gdy próbuję w nim włączyć sekwencję
    naświetlania (bracketing), wchodzę w odpowiednie menu, ustawiam zakres, i w
    momencie naciśnięcia przycisku "Set" zakres mi się sam zeruje. Automatyczny
    optymalizator jasności mam wyłączony. Co powinienem zrobić, żeby mi to
    zadziałało?

    Pozdrawiam.
    Ajgor.