  • 31. Data: 2024-05-02 21:54:02
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > A co to, ja wróżka? I skąd insynuacja że miały

    No weź NIEPIERDOLLLLLL ;-)

  • 32. Data: 2024-05-02 22:13:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > ak zresztą matoł
    > który nie dostrzega kryzysu klimatycznego może orientować się w
    > czymkolwiek.

    Lekarstwem na "kryzys" klimatyczny nie są samochody elektryczne ani nowe
    podatki

    https://www.youtube.com/watch?v=acyErLNL7kQ

    A w najbliższych dziesięcioleciach elektryki nie wyprą spalinówek.
    Na rynku będą współistniały różne napędy.
    Tak powiedział dawno temu Dyrektor Toyoty. Też miał rację i będzie miał
    rację

  • 33. Data: 2024-05-02 22:14:13
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=yokey1sPsdA

  • 34. Data: 2024-05-02 22:15:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > o znacznie mniejszych kosztach wytworzenia
    > silnika elektrycznego od porównywalnej mocy silnika spalinowego.

    Sprytna manipulacja.

    Ale już koszt całości dostępnego na rynku auta i jego faktyczną
    "wartość" dla środowiska już pominąłeś? ;-)

  • 35. Data: 2024-05-02 22:25:12
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 21:46, Janusz pisze:

    > Byś się mógł głupio zapytać :)

    Nie m głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.

  • 36. Data: 2024-05-02 22:26:19
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 21:51, _Master_ pisze:

    > Większość posiadaczy elektryków w USA twierdzi że ich następne auto
    > będzie spalinowe

    A ja nie znam właściciela elektryka, który wracałby do smroda.

  • 37. Data: 2024-05-02 22:26:45
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 21:50, _Master_ pisze:

    > Przecież sprzedaż elektryków spada w bogatszych krajach od Polski
    >
    > Kto kupuje?

    Tesle stoją i nie ma kto ich kupować.

  • 38. Data: 2024-05-02 22:30:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 21:53, _Master_ pisze:

    > Napisz o jakie auta chodzi?

    Komu?

    > O najtańsze kompakty które chciałby kupować Kowalski
    >
    > Czy 2 tonowe SUVy?

    A co to ma do wiatraka?

  • 39. Data: 2024-05-02 22:42:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Charakterystyczne dla hejterów jakim jesteś, których jedyną radością
    > jest mieszać w głowie głupszym bliźnim - całkowitym milczeniem
    > potraktowałeś mój argument o znacznie mniejszych kosztach wytworzenia
    > silnika elektrycznego od porównywalnej mocy silnika spalinowego.

    Ale tak jest od dekad.

    > Słowem
    > się nie odniosłeś do argumentu że energia wiatrowa i słoneczna są tańsze
    > od cieplnej.

    Bo nie są.

    > Ukradkiem zmieniasz podmiot rozmowy - np. ja
    > mówię że jedna energia jest tańsza od drugiej a ty kontrujesz - ale
    > energia jest coraz droższa. No jest, ale qrwa nie o tym mowa

    To jakiś masochizm intelektualny z twojej strony?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2024-05-02 22:42:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.05.2024 o 20:42, io pisze:

    > Podaj artykuły. Te swoje i te ich. Sprawdzimy co Ty pisałeś i co oni
    > pisali.

    Poważnie?

    --
    Shrek