  • 11. Data: 2009-04-03 12:37:13
    Temat: Re: Dlaczego do Play drozej ?
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    1. nie troluj
    2. cutyj normalnie

  • 12. Data: 2009-04-03 13:14:33
    Od: Slawek <...@...c>

    Tomek pisze:

    > masz zupełna rację, tu na grupie jest sporo palantów, którzy chcą
    > nauczyć wszystkich jak żyć, należy mieć ich w !@#$ i pytać o wszystko
    > czego się nie wie.
    > az

    Akurat pierwotna odpowiedź była jak najbardziej słuszna i merytoryczna.
    Znacznie mniej wysiłku wymagałoby takie postępowanie jak zaproponował
    Bolek. Zresztą nie ma co pitolić po próżnicy wystarczy wpisać tytuł
    biezącego wątku w google, a wynik wygląda tak:
    http://tiny.pl/b3j7

    I nikt mi nie wmówi że wpisanie tych 4 słów w google wymaga większego
    wysiłku niż wysmarowanie posta na grupę. Oburzanie się na to że ktoś
    zwraca uwagę na tak nielogiczne, żeby nie napisać idiotyczne,
    postępowanie, jest co najmniej dziwne.

  • 13. Data: 2009-04-03 13:33:28
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jon Don Ton" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    o.pl...

    > Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?

    Dla tego ze Play sobie zazyczyl byc najdrozsza w dzwonieniu siecia :)
    Ot ma hobby zeby dawac cos swoim klientom, ale chce to dawac z naszych
    pieniedzy, wiec my na telefony w Play nie dzwonimy po prostu i tyle :)

    pozdrawiam, leszek

  • 14. Data: 2009-04-03 14:01:34
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > Ot ma hobby zeby dawac cos swoim klientom, ale chce to dawac z naszych
    > pieniedzy, wiec my na telefony w Play nie dzwonimy po prostu i tyle :)

    przecież nikt Ci nie każe dzwonić, nie ma takiego przymusu :)

    dziwią mnie tylko, nierzetelne reklamy "św. trójcy"
    cyt.... połączenia do wszystkich sieci ( i tu podana jedna stawka )
    , szkoda że nikt tych nierzetelnych reklam jeszcze nie zaskarżył
    az

  • 15. Data: 2009-04-03 14:03:02
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    > cyt.... połączenia do wszystkich sieci ( i tu podana jedna stawka )
    > , szkoda że nikt tych nierzetelnych reklam jeszcze nie zaskarżył

    acha żeby była pełna jasność, używam Tak Taka :)
    az

  • 16. Data: 2009-04-03 14:40:17
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Jon Don Ton pisze:

    > Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?

    http://news.pasjagsm.pl/dlaczego-do-play-jest-drozej
    --2149.html

  • 17. Data: 2009-04-03 15:36:07
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 09:20:28 +0200, Jon Don Ton napisał(a):

    > Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?

    Ponieważ kliencie Playa za połączenia przychodzące (1 minuta za 2) dostają
    darmowe minuty do WSZYSTKICH sieci, co jest ewenementem w Polsce i sprawia,
    że Play jest de facto najlepszą siecią komórkową (w sensie, najlepszy dla
    swoich klientów). Wiem to z doświadczenia, jako że większość moich
    znajomych ma po kilkanaście godzin (sic!) bonusowych minut zdobytych w
    bardziej czy mniej legalny sposób. Klienci innych sieci się wściekają bo za
    Play płacą drożej a w dobie przenoszenia numerów tak naprawdę nie wiedzą,
    czy dany numer jest w Play czy nie. Alleluja!

    --
    - Kucing -

  • 18. Data: 2009-04-03 16:09:02
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > Dlaczego w taryfach Orange inne (wyzsze) sa stawki do Play ?

    Ponieważ lepiej zarobić na kliencie 75 gr. niż mniej. Dodatkowo pewnie
    Orange zarabia na rozliczeniach MTR z Playem ale danych brak. W promocyjnym
    abonamencie Orange "Tylko sim" nie było problemu z ceną minuty 37 gr. do
    Play.

  • 19. Data: 2009-04-03 17:42:15
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > , szkoda że nikt tych nierzetelnych reklam jeszcze nie zaskarżył

    A gwiazdke i opis pod nią czytał? ;)
    Przem

  • 20. Data: 2009-04-03 19:26:41
    Od: Tomek <a...@n...pl>