  • 41. Data: 2011-11-15 15:07:31
    Temat: Re: Dlaczego, dlaczego nikt juz takich nie robi?! :(
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > W przeciwieństwie do tego Chevroleta ciosanego siekierą od linijki z
    > uroczą tapicerką..

    O gustach się nie dyskutuje. A co do ilości prostych linii i ciosaniu
    siekierką to bym jednak w tym przypadku nie przesadzał.

    > W omawiany Chevym pół karoserii i sporo elementów uroczej deski jest
    > chromowane, chyba po to żeby odciągnąć wzrok od koloru powodującego
    > wymioty po minucie oglądania. On ma nawet chromowane znaczki przyklejone
    > na środku tylnych lamp, ale jakoś to już Tobie nie przeszkadza.

    Taka jest amerykańska moda, w dużej mierze lansowana do dziś - mysle o
    prostych do "bulu" deskach w samochodach. Tak wyglądają amerykanskie meble,
    nawet dzis. Taki styl lokalny i juz. Mialem przyjemnosc jezdzic jednym z
    ostatnich chryslerow "wielkopowierzchniowych" czyli wlasnie jakos tak koniec
    lat 70-tych, w idealnym stanie, zachowany w zasadzie jak nowka sztuka - ten
    sam kolor w srodku, ta sama prostota, jakosc materialow dosc zenujaca. Ale
    cos w tym wszystkim bylo - komfort kanapy albo szerokiego, rozkladanego
    fotela.
    Oni to po prostu lubia i tyle. W sklepie z meblami zawsze znajdziesz
    zaje..scie szerokie fotele z raczka z boku do wyciagania podnozka. W
    podlokietnikach beda otwory na kubki z kawa....
    Widzialem kanapy narozne z podlokietnikami na srodku wlasnie z miejscami na
    kubki z kawa :-) Wyglada to dosc specyficznie.... :-)

    Nasze europejskie samochody tez jakos tam szalu nie robia... Te piekne alfy
    czy inne tvr-y stadnie na ulicach nie wystepuja. Jaguary tez nie.
    Japonia robi dla nich troche inne wersje swoich samochodow. Cywilizuja sie
    powoli ale jeszcze chwile im to zajmie :-)
    A tu jest statek z lat 70-tych. Wtedy Ameryka byla wielka i bogata....

  • 42. Data: 2011-11-15 15:54:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 13:20:44 +0000 (UTC), Deflegmator napisał(a):

    > Nie obrażaj koreańców. Ja swojego kupiłem właśnie ze względu na urodę.
    > Bije na łeb wszystkie obleśne golfy i paski.

    A jaki to?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 43. Data: 2011-11-15 15:59:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 13:26:49 +0000, kamil napisał(a):

> [...]
    > wymioty po minucie oglądania. On ma nawet chromowane znaczki przyklejone
    > na środku tylnych lamp, ale jakoś to już Tobie nie przeszkadza.

    Tutaj te chromy pasuja, a szaro-grafitowo-skorzano-plastikowym wnetrzu bija
    po oczach.

    > Gubię się już w tej logice, szczerze powiedziawszy..

    Co ma indywidualny gust i poczucie estetyki do logiki?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 44. Data: 2011-11-15 16:16:31
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Maciek wrote:

    > A jaki to?

    Zaraz zostanę sponiewierany jak szmata. :D

    Hyundai Coupe rd2, okularnik. Taki mniej więcej, tylko srebrny.

    http://imageshack.us/photo/my-images/241/imgp2870duy
    .jpg/

    A teraz się nabijajcie, golfiarze TDI. :)

    --
    Deflegmator

  • 45. Data: 2011-11-15 16:59:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 15:16:31 +0000 (UTC), Deflegmator napisał(a):

    > http://imageshack.us/photo/my-images/241/imgp2870duy
    .jpg/

    Jest tak brzydki, ze az ladny :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 46. Data: 2011-11-15 17:01:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/11/2011 14:59, Maciek wrote:

    > Tutaj te chromy pasuja, a szaro-grafitowo-skorzano-plastikowym wnetrzu bija
    > po oczach.

    > Co ma indywidualny gust i poczucie estetyki do logiki?

    A co ma indywidualny gust do "teraz wszystko jest do dupy"? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 47. Data: 2011-11-15 17:13:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/11/2011 14:07, CeSaR wrote:

> [...]
    > cos w tym wszystkim bylo - komfort kanapy albo szerokiego, rozkladanego

    Tylko, że nie możemy stawiać sentymentalnego "coś w tym było" widzianego
    z perspektywy polaka, który na codzień mijał same syrenki i kaszlaki, z
    ogólnoświatowym trendem "kiedyś to było lepsze".

> [...]
    > powoli ale jeszcze chwile im to zajmie :-)
    > A tu jest statek z lat 70-tych. Wtedy Ameryka byla wielka i bogata....

    Europejskie samochody szału nie robią tak samo, jak Europa nie jeździ
    tanimi chevroletami czy innymi pontiacami. Inna sprawa, że marki takie
    jak Mercedes czy Audi są akurat w stanach prestiżowe.

    A że kiedyś byli wielcy i bogaci też nie do końca jest prawdą. Są nadal,
    stąd w byle rodzinnym dupowozie dla ubogich typu mazda 6 podstawową
    jednostką jest 2.5-litrowy silnik. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 48. Data: 2011-11-15 17:31:48
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Maciek wrote:

    > Jest tak brzydki, ze az ladny :)

    W dyplomacji pracujesz? :)

    --
    Deflegmator

  • 49. Data: 2011-11-15 21:49:24
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > A benzyna w 74 roku kosztowała tyle, że w zasadzie nikogo nie interesowało

    Oj, oj, ktoś tu ma braki w edukacji historycznej. 74 to szczyt kryzysu
    energetycznego, gdy benzyny po prostu... brakowało. Te puste autostrady w
    RFN, te kilometrowe kolejki przed stacjami benzynowymi w USA. A wszystko
    zaczęło się od wojny Yom Kippur...

  • 50. Data: 2011-11-16 08:20:20
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-11-15 14:20, Deflegmator pisze:

    > Nie obrażaj koreańców. Ja swojego kupiłem właśnie ze względu na urodę.
    > Bije na łeb wszystkie obleśne golfy i paski.

    Dokładnie. Bije na łeb - jest obleśniejszy.

    pozdrawiam
    mario