  • 41. Data: 2016-03-02 13:18:30
    Temat: Re: Dlaczego FBI nie potrzebuje pomocy Googla
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Co próbujesz udowodnić?

    że problemem nie jest kodowanie a zepsucie. Oczywiste Watsonie

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2016-03-02 13:41:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nb6lmm$2s1$1@dont-email.me...

    > że problemem nie jest kodowanie a zepsucie. Oczywiste Watsonie

    Problemem jest kodowanie, plus limit złych haseł powodujący zagrożenie
    skasowania danych po 10 nieudanych próbach. Nie wiem o jakim "zepsuciu"
    piszesz - czy możesz zacytować jakiś artykuł źródłowy? (O ile nie są to
    tylko Twoje niczym niepoparte zgadywanki).

  • 43. Data: 2016-03-02 14:00:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    >że problemem nie jest kodowanie a zepsucie. Oczywiste Watsonie

    Nie wiem jak to iphone ma zorganizowane, ale wydaje sie, ze problemem
    jest kodowanie.
    Jesli dane sa domyslnie zakodowane, to co z tego, ze dysk jest sprawny
    ?
    Bez hasla czytasz tylko smieci.

    Ale gdyby tak bylo, to i Apple by odpowiedzial "nie da sie".
    Wiec widac jest jakos inaczej.
    Dane w pamieci nie sa zaszyfrowane, a telefon jedynie sprawdza
    poprawnosc hasla i odmawia pokazania danych jesli haslo niezgodne ?
    To wtedy mozna je sprobowac odczytac innymi metodami ..

    J.

  • 44. Data: 2016-03-02 14:05:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > hasla i odmawia pokazania danych jesli haslo niezgodne ?
    > To wtedy mozna je sprobowac odczytac innymi metodami ..

    Wewnątrz dane są zaszyfrowane w iOS8 i nowszych.

  • 45. Data: 2016-03-02 14:17:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wewnątrz dane są zaszyfrowane w iOS8 i nowszych.

    No to czego FBI chce od Apple ?
    "Dane sa zaszyfrowane, bez znajomosci hasla odczyt jest niemozliwy"

    J.

  • 46. Data: 2016-03-02 14:30:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-02 o 14:17, J.F. pisze:
    > No to czego FBI chce od Apple ?
    > "Dane sa zaszyfrowane, bez znajomosci hasla odczyt jest niemozliwy"

    http://audycje.tokfm.pl/odcinek/FBI-vs-Apple-Rozmowa
    -z-dr-Eligiuszem-Jerzym-Krzesniakiem/34748
    http://tiny.pl/g7ggl

  • 47. Data: 2016-03-02 14:48:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

> [...]
    > piszesz - czy możesz zacytować jakiś artykuł źródłowy? (O ile nie są to
    > tylko Twoje niczym niepoparte zgadywanki).

    wyżej w tym wątku. Proponuję żebyś czytał na co odpowiadasz.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 48. Data: 2016-03-03 01:20:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nb6r0b$mrd$1@dont-email.me...

    > wyżej w tym wątku. Proponuję żebyś czytał na co odpowiadasz.

    Nie pokazuje mi nic takiego.

  • 49. Data: 2016-03-03 01:22:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No to czego FBI chce od Apple ?
    > "Dane sa zaszyfrowane, bez znajomosci hasla odczyt jest niemozliwy"

    Już tłumaczyłem w odpowiedzi do mastiego.
    FBI chce, aby Apple przygotował taką wersję iOS,
    która ma zlikwidowane ograniczenie 10 złych haseł.
    Po zainstalowaniu takiej wersji iOS na iPhone, FBI
    będzie mogło użyć metody brute-force do odgadnięcia
    hasła próbując wszystkie możliwe kombinacje.
    Normalna wersja iOS po 10 złych hasłach skasuje
    swoją zawartość danych do czysta.

  • 50. Data: 2016-03-03 10:37:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 2 Mar 2016 18:22:14 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
> [...]
    > będzie mogło użyć metody brute-force do odgadnięcia
    > hasła próbując wszystkie możliwe kombinacje.
    > Normalna wersja iOS po 10 złych hasłach skasuje

    McAfee mówi, że złamanie pinu iphona to banał:

    http://www.youtube.com/watch?v=MG0bAaK7p9s

    --
    Marek