    From: JS <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Direct PCB printing
    Date: Sun, 14 Nov 2010 10:10:11 +0100

    Może kogoś zainteresuje: na Allegro jest aukcja:

    HP Deskjet 340 - Mała i lekka - Nietestowane FV ! (numer 1304479324)

    Cena drukarki: 19PLN brutto !!!

    Kupiłem sobie takie dwie, obie okazały się sprawne.
    Nie ma driverów pod XP, ale pod Win7 są!

    Wygląda na to, że po powiększeniu szczeliny wlotowej da się prowadzić
    zupełnie płasko cienki laminat i drukować na nim tak jak w metodzie
    opisanej np tu:
    http://techref.massmind.org/techref/pcb/etch/directi
    nkjetresist.htm

    Ponieważ te drukarki to dinozaury, mogą być kłopoty z tuszem, ale udało
    mi się jeszcze znaleźć czarny oryginalny cartridge. Na allegro są
    również zamienniki.

    Pytanie do osób, które już stosowały tą metodę, czy kolorowy tusz nie
    będzie lepszy?

    pzdr
    JS