  • 1. Data: 2011-09-06 00:41:10
    Temat: Dioda do Mikrofali gdzie we Wrocławiu (T3512)
    Od: greg142 <g...@o...pl>

    Padła mi dioda w mikrofali. Jak czytałem na elektrodzie, po wymianie
    diody często wszystko wraca do normy.
    Czy ktoś wie gdzie można dostać taką diodę we Wrocławiu? Kiedyś
    widziałem na stoisku w Astrze, ale już nie ma tego stoiska a na
    sprzęcie AGD nie maja. Wiem, że można w internecie, ale wolałbym w
    sklepie. Jak nie znajdę w sklepach, to kupię w internecie. Ale może
    ktoś widział gdzieś we Wrocławiu.