  • 1. Data: 2012-05-12 10:53:45
    Temat: Dioda BYV32 Łączenie nóżek
    Od: Jedrzej <j...@g...com>

    Witam. Chciałbym podwójną diodę BYV32 (wspólna katoda) włączyć
    równolegle do pierwotnego uzwojenia transformatora w przetwornicy. Czy
    mogę złączyć obie anody i używać obu wewnętrznych diod, jak jednej?
    Czy to by poprawiło szybkość diody?

  • 2. Data: 2012-05-15 00:18:14
    Temat: Re: Dioda BYV32 Łączenie nóżek
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jedrzej,

    Saturday, May 12, 2012, 10:53:45 AM, you wrote:

> [...]
    > równolegle do pierwotnego uzwojenia transformatora w przetwornicy. Czy
    > mogę złączyć obie anody i używać obu wewnętrznych diod, jak jednej?

    Ale po co w ogóle dioda równolegle do pierwotnego?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-05-15 10:50:44
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2012-05-12 10:53, Jedrzej pisze:
    > Czy to by poprawiło szybkość diody?

    Do końca nie wiem jak interpretujesz "szybkość diody". Połączenie
    równoległe zwiększy pojemność dwukrotnie, jaki to będzie miało wpływ na
    twoją "szybkość diody" musisz ocenić samemu.

    --
    AWa.