  • 41. Data: 2022-02-03 21:18:38
    Temat: Re: Detektor kabli
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 20:59, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie zauważyłem, żebym ci ubliżał. Ty to robisz zawsze :)
    >
    > Możesz zatem wypierdalać :)
    >
    > Aha, nie myl z "wypierdolić",
    > tutaj masz, jak się to odmienia:
    > https://pl.wiktionary.org/wiki/wypierdala%C4%87 bo ostatnio
    > zapomniałem ci wskazać, a ty jak zwykle miałeś za małą wiedzę :)

    i vice versa.

  • 42. Data: 2022-02-03 21:26:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Od ciebie użyszkodnik się nauczyć to lepiej nie umieć.

    Ach..., zenusiu! Wzruszyłeś mnie do łez swoją historią.

  • 43. Data: 2022-02-03 21:27:15
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 03.02.2022 o 18:45, Uzytkownik pisze:
    [...]
    > Po pierwsze nie wszędzie można lutować, bo cyna ma pewną przypadłość
    > nazywaną "zarazą cynową"

    Nie lutuje się cyną, a jej stopami. Na przykład LC60 jest całkowicie
    odporny na zarazę.

    P.P.

  • 44. Data: 2022-02-03 21:31:31
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 03.02.2022 o 18:42, LordBluzg(R) pisze:
    [...]
    > Należałoby dopisać, że głównie cyna w obecności przepływu prądu w takim
    > połączeniu nie zachowuje swoich właściwości przy długim okresie
    > użytkowania co powoduje jej krystalizację i kruszenie a w następstwie
    > brak kontaktu dla przewodzenia prądu.

    Jest na to rada, stop SnPbSb.

    P.P.

  • 45. Data: 2022-02-03 21:32:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.02.2022 o 21:18, Uzytkownik pisze:

    > i vice versa.

    https://dobryslownik.pl/kompendium/regula/260/

    Pisałem, żebyś nie udowadniał swojej małej wiedzy, a ty to ciągle robisz
    :) Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że się kiedyś nauczysz.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 46. Data: 2022-02-03 21:34:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.02.2022 o 21:27, Paweł Pawłowicz pisze:

    > [...]
    >
    > Nie lutuje się cyną, a jej stopami. Na przykład LC60 jest całkowicie
    > odporny na zarazę.

    Cii, on się zna lepiej :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 47. Data: 2022-02-03 21:43:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.02.2022 o 21:31, Paweł Pawłowicz pisze:

    > [...]
    >
    > Jest na to rada, stop SnPbSb.

    Wiem, piszę tylko że coś takiego się obserwuje czasem. Osobiście dawno
    nie widziałem tego zjawiska a i stopy obecnie lepsze niż kiedyś i
    wszystko zależy od tego, co lutujemy i gdzie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 48. Data: 2022-02-03 21:45:23
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 01.02.2022 o 07:45, J.F pisze:
    > Mozecie polecic, lub odradzic, jakis gotowy, niedrogi
    > wykrywacz kabli w scianach?
    >
    > Jest tego kilka modeli po marketach, ale czy maja sens ...

    Odradzam wykrywacz z Lidla. Jak ma dobry humor to znajduje metal, kable
    i drewno idealnie z dokładnością do centymetra. Jednak po minucie humor
    może mu się popsuć i nie widzi kabli, które przez chwilą wykrył.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 49. Data: 2022-02-03 22:12:32
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 03.02.2022 o 21:43, LordBluzg(R) pisze:

    > Wiem, piszę tylko że coś takiego się obserwuje czasem. Osobiście dawno
    > nie widziałem tego zjawiska a i stopy obecnie lepsze niż kiedyś i
    > wszystko zależy od tego, co lutujemy i gdzie.

    Jest nawet wersja zgodna z RoHS, Indalloy 133. 95%Sn 5%Sb, bezołowiowy.

    P.P.

  • 50. Data: 2022-02-03 22:30:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Nie lutuje się cyną, a jej stopami. Na przykład LC60 jest całkowicie
    > odporny na zarazę.
    >
    > P.P.

    Myślisz, że on to zrozumie?