  • 21. Data: 2013-01-02 21:08:40
    Temat: Re: Demoralizacja
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-01-02 20:31, J.F pisze:

    > Zadne. Jak nic nie bylo, to nie ma sprawy, jakby poszkodowana odniosla
    > jednak obrazenia, to przeciez udzielila jej natychmiastowej pomocy i
    > chwala jej za to, a za przemieszczenie pojazdu z miejsca wypadku to
    > nawet zadna kara nie przewidziana :-)

    Nie żadne, bo mogło się okazać, że się dziewczyna gdzieś pechowo
    uderzyła i krwotok wewnętrzny, wstrząśnienie mózgu, złamanie...
    A ta natychmiastowa pomoc... No cóż - jeśli przychodnia była bardzo
    blisko i rozsądniej było tam, to jestem w stanie zrozumieć. Ale
    generalnie, to od pomocy jest lekarz, a do wypadku wzywa się pogotowie.

    > Cii, poczekaja, sad umorzy warunkowo sprawe ... i rodzina dostanie
    > rachunek za naprawe pojazdu :-P

    No właśnie obawiam się, że koniec końców jakoś rodzina poszkodowanej
    oberwie za"rzucanie się".

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2013-01-02 22:09:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 2 Jan 2013 19:07:35 +0100, J.F napisał(a):

    > A ile razy to bylo gdy pieszy mial zielone, a kierowca czerwone ?

    A to już zależy czy Ty przejedziesz "królika", czy "królik" Ciebie ;>

  • 23. Data: 2013-01-02 23:42:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 Jan 2013 21:08:40 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Nie żadne, bo mogło się okazać, że się dziewczyna gdzieś pechowo
    > uderzyła i krwotok wewnętrzny, wstrząśnienie mózgu, złamanie...

    No to tym bardziej trzeba szybko dostarczyc do fachowego leksarza, a nie
    czekac nie wiadomo ile na pogotowie, ktore bedzie wozilo miedzy panstwowymi
    umieralniami, az ktoras sie laskawie zgodzi przyjac :-)

    > A ta natychmiastowa pomoc... No cóż - jeśli przychodnia była bardzo
    > blisko i rozsądniej było tam, to jestem w stanie zrozumieć. Ale
    > generalnie, to od pomocy jest lekarz, a do wypadku wzywa się pogotowie.

    I wlasnie dlatego ty bys dostal mandat, a pani dostanie jeszcze
    odszkodowanie :-)

    Dowoz jej policza na plus, zainteresowanie i zaplacenie za bada na plus,
    slady ktore moglyby swiadczyc o jej winie znikna, swiadkowie sie rozejda,
    a prywatny lekarz wystawi takie zaswiadczenie za jakie mu zaplaca :-)

    J.

  • 24. Data: 2013-01-03 11:18:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Tym niemniej - przepisy od lat te same, co roku pare tysiecy dzieci
    > jest potraconych, a o demoralizacji pisza pierwszy raz.
    > Inne sady maja szerszy slownik ?

    Osobiście wlazłem na jezdnię prosto pod pojazd marki Żuk. Poza
    przejściem i w ogóle. Ponad tydzień w szpitalu, bliznę mam do dziś.
    Nikt moich rodziców po żadnych sądach nie ciągał, po paru miesiącach
    przyszedł z milicji kwit o umorzeniu. No ale to było za głębokiej
    komuny, w czasach ucisku i zniewolenia.

    MJ