  • Data: 2012-07-21 11:02:58
    Temat: Dell GX280 - umarl
    Od: " Krzysio" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W firmie miano zlomowac komputerki, wiec z dzialajacego GX280 wyciagnelem
    procesor, pamiec, dysk. Obudowa potem zostala troche uszkodzona-ulamal sie
    przycisk otwierajacy obudowe. Potem okazalo sie, ze jednak moge wziac
    calosc, wiec wlozylem czesci z powrotem i... nic. Wentylatory sie nie kreca,
    po podlaczeniu kabla zasilajacego tylko pali sie zolta dioda obok pamieci.
    Podlaczylem inny zasilacz, ale z tym samym rezultatem. Z tego co znalazlem w
    sieci uszkodzenie moze byc na plycie, cos z prockiem, pamiecia itp (czyli
    prawie wszystko). Jako, ze wartosc tego komputera to moze 150 zl, to nie
    chce kupowac czesci tylko po to, by sprawdzic, ze akurat ta czesc padla.
    Czy ktos moze mial podobne problemy? Podlaczony do plyty glownej jest tylko
    zasilacz, wlozony procesor z wentylatorem i pamiec. Z tylu obudowy NIE MA
    dodatkowych 4 diod pokazujacych stan komputera.
    Dodam tylko, ze nie jestem nowicjuszem sprzetowym - ma do czynienia ze
    skladaniem i testowaniem sprzetu od 1989 roku. Tutaj... niestety nie chce
    wydawac pieniedzy na ten sprzet, poniewaz i tak mam go oddac komus za darmo.

    Krzys