-
11. Data: 2009-09-22 13:36:07
Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
Od: Kuczu <q...@g...com>
Miecio pisze:
> http://www.varaderoclub.pl/new/grafika/arty/CBS/CBS3
.jpg
Wow. Czego te skosnookie nie wymysla...
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
12. Data: 2009-09-22 15:12:33
Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
Od: Jozef S <j...@p...onet.pl>
Użytkownik Artur Zabroński napisał:
> On 22 Wrz, 14:24, doktorski <d...@g...com> wrote:
>> 2. nacisnij podejrzany hamulec. podnies podejrzane kolo do gory.
>> zweryfikuj czy opor obrotu kola nie jest zbyt duzy.
>>
> Można też po prostu przejechać się kawałek zahamować bez hamulców
> (silnik + nogi ;-)) i zobaczyć czy podejrzana tarcza nie jest ciepła/
> gorąca jak po hamowaniu. Czasami jak wpadnie jakiś syf między klocek a
> tarcze to potrafi wydawać inny dźwięk niż druga i wtedy wydaje się że
> odbija.
>> Opisywane objawy moga wystepowac kiedy np. masz za duzo plynu
>> hamulcowego w zbiorniczku lub kiedy zacisk jest zabrudzony/zuzyty. Z
>> tego co piszesz ogladal to mechanik wiec sadze, ze ww. potencjalne
>> przyczyny wyeliminowal. Moze to typtak?
>>
> Efekt podobny jak z moim sprzęgłem i przypadkiem w którym Twoja
> sugestia okazała się pomocna ale czy takie coś może wystąpić przy
> dualu i działać tylko na jeden zacisk?
>
> --
> Artur
Prawa tarcza jest zdecydowanie bardziej nagrzana (w 10 stopniowej skali
- 10, a lewa 3-4)
Tarcie jest slyszalne podczas jazdy (do pewnej predkosci).
A w VFR przy lewym zacisku jest pompa hamulcowa. :)
Nie rozbieralem tego zacisku, bo moto ma jeszcze "gwarancje" - wien nie
mnie ruszac. O "mechaniku" pisalem w cudzyslowiu, bo dla mnie argument
"tak ma byc" nie dociera.
Dzieki za rady - sprawdze jeszcze poziom plynu hamulcowego.
Ostatnia rzecz jaka mi jeszcze na mysl przychodzi, to wykrzywiona tarcza.
Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki.
Jozef S - bez motura
-
13. Data: 2009-09-22 16:11:18
Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>
Kuczu pisze:
> Zdefiniuj "poblize" :)
Poblize to wszystko to na co jestes w stanie nasikac z jednego miejsca.
Przynajmniej tak uwaza moj pies.
KJ
-
14. Data: 2009-09-22 17:52:09
Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
Od: doktorski <d...@g...com>
On 22 Wrz, 17:12, Jozef S <j...@p...onet.pl> wrote:
> Prawa tarcza jest zdecydowanie bardziej nagrzana (w 10 stopniowej skali
> - 10, a lewa 3-4)
Tak zdecydowanie nie powinno byc.
> Ostatnia rzecz jaka mi jeszcze na mysl przychodzi, to wykrzywiona tarcza.
Przy krzywej tarczy szum ocierajacych sie o nia klockow bylby
pulsujacy. Obstawiam blokujacy sie tloczek.
pzdr, dr
K12S/525
-
15. Data: 2009-09-22 18:06:58
Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
Od: Artur Zabroński <a...@g...com>
On 22 Wrz, 19:52, doktorski <d...@g...com> wrote:
>
> Przy krzywej tarczy szum ocierajacych sie o nia klockow bylby
> pulsujacy. Obstawiam blokujacy sie tloczek.
>
W nowym sprzęcie i tymbardziej, że gość rozbierał zacisk?
--
Artur
-
16. Data: 2009-09-22 18:21:17
Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
Od: doktorski <d...@g...com>
On 22 Wrz, 20:06, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:
> W nowym sprzęcie
A chcesz zobaczyc co sie dzieje z dyfrem w BMW po 22kkm?
>i tymbardziej, że gość rozbierał zacisk?
Zdjal zacisk i zerknal czy wyjal tloczki, przesmarowal i tak dalej?
Wiesz? Bo ja nie wiem. Interpretuje po objawach i opisie.
pzdr, dr
K12S/525
-
17. Data: 2009-09-22 18:39:49
Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
Od: Artur Zabroński <a...@g...com>
On 22 Wrz, 20:21, doktorski <d...@g...com> wrote:
>
> A chcesz zobaczyc co sie dzieje z dyfrem w BMW po 22kkm?
>
Chętnie - z czystej ciekawości.
>
> Zdjal zacisk i zerknal czy wyjal tloczki, przesmarowal i tak dalej?
> Wiesz? Bo ja nie wiem. Interpretuje po objawach i opisie.
>
No w sumie tak chociaż autor napisał, że mechanik powiedział że
"tłoczki są ok" i tym się sugerowałem.
Mi jeszcze jeszcze przychodzi do głowy zwalony przewód do jednego z
zacisków.
--
Artur
-
18. Data: 2009-09-22 18:47:49
Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
Od: doktorski <d...@g...com>
On 22 Wrz, 20:39, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:
> Chętnie - z czystej ciekawości.
W osobnej wontce pokaze, a co! :) (upload in progress)
> Mi jeszcze jeszcze przychodzi do głowy zwalony przewód do jednego z
> zacisków.
OIDP VFR ma gumowe przewody. Te raczej pecznieja niz sie zalamuja ale
kto wie... Do sprawdzenia.
pzdr, dr
K12S/525
-
19. Data: 2009-09-22 18:52:40
Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
Od: Artur Zabroński <a...@g...com>
On 22 Wrz, 20:47, doktorski <d...@g...com> wrote:
>
> W osobnej wontce pokaze, a co! :) (upload in progress)
>
Ok :-)
>
> OIDP VFR ma gumowe przewody. Te raczej pecznieja niz sie zalamuja ale
> kto wie... Do sprawdzenia.
>
Ale mowa jest o Deauville :-) Chociaż pewnie jest tak samo. A tak
swoja drogą w jaki sposób można sprawdzić taki przewód?
--
Artur
-
20. Data: 2009-09-22 20:22:03
Temat: Re: Deauville 700 - dual cbs
Od: Magic <m...@w...pl>
Kuczu pisze:
> Miecio pisze:
>
>> http://www.varaderoclub.pl/new/grafika/arty/CBS/CBS3
.jpg
>
> Wow. Czego te skosnookie nie wymysla...
>
Jutro Ci fote wrzuce jak to wygląda.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj