  • 21. Data: 2009-09-18 12:38:22
    Temat: Re: DVB-T
    Od: "Jan Kowalski" <c...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał(a):

    > A z tym to nie ma problemu.
    > Zgrywany jest strumien rozkodowany (*.ts).

    Bujda na resorach.
    Bez karty NDS nie ma mowy o nagrywaniu rozkodowanego strumienia. A jeśli
    odbiornik nie wie jak gadać z kartą NDS to dupa, chyba że użyje się modułu
    dostępu NDS+kartę. I dopiero w takich okolicznościach można mniemać że będzie
    możliwe nagrywanie, ale goły tuner bez karty czy modułu na pewno nie nagra
    rozkodowanego strumienia.

  • 22. Data: 2009-09-18 13:36:02
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

    > OK, ale da się kupić tuner z MPEG4 poniżej 200zł np. DSB-H370G

    Właśnie Ci miałem podziękować za namiar ale natknąłem się na wyłącznie
    krytyczne opinie np. TU
    http://satkurier.pl/news/49181/problemy-z-dekoderem-
    samsung-dsb-h370g.html
    Nie siedzę na bieżąco w Polsacie ale Nagra przywiązywała numer karty do
    czytnika, wątpię by TVP wchodziła w Nagrę, na dodatek wszystkie tunery
    Polsatu z jakimi miałem styczność nie chodziły bez karty, nie wiem czy ten
    też ma taki urok, ale po dodaniu płatnego pakietu z pewnością go nie
    obsłuży, no cóż czekam na dalszy rozwój sytuacji.
    Piotr

  • 23. Data: 2009-09-18 14:23:29
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!
    Dobry tuner, szczegolne hd musi kosztowac.
    Wlasnie ze wzgledu na dobre oprogramowanie i wsparcie po sprzedazy.
    Nie ma nic za darmo, albo tanio i tak sobie albo dobrze,placisz raz i po
    problemie.

  • 24. Data: 2009-09-18 20:22:40
    Od: Jingiel <x...@X...pl>

    PP pisze:

> [...]
    > też ma taki urok, ale po dodaniu płatnego pakietu z pewnością go nie
    > obsłuży, no cóż czekam na dalszy rozwój sytuacji.

    Mylisz sie.

    Jingiel

  • 25. Data: 2009-09-19 07:43:24
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

    > Mylisz sie.

    Jesteś bardzo oszczędny w słowach, w czym się mylę ??
    1) że numer karty PC jest przywiązany do numeru czytnika w tunerze? sprobuj
    włożyć kartę do innego i sprawdź
    2) wyciągnij kartę z PC i zobacz czy cokolwiek nawet FTA jesteś w stanie
    oglądnąć ( nowych tunerów nie znam, w starych było włóż kartę.... )
    3) jesteś pewien że jak kupisz tuner z Nagrą to polecą Ci programy kodowane
    dla przykładu w Conaxie , to wrzuć kartę TV na kartę do tunera PC i sprawdź
    Nie mówię o robieniu cudów ze starymi tunerami i przeprogramowywaniem ich na
    czytanie wszystkiego, idę do klienta montuję sprzęt i ma działać, nie mam
    ochoty i potrzeby mówić klientowi że tu podepniemy kabelek i wymienimy
    oprogramowanie a potem sprzedawca mówi, nie działa, wasz problem, utrata
    gwarancji.
    Powtarzam to co myślę, to jest chwyt poniżej pasa, jak się planuje dokładać
    kodowane pakiety to wypada ogłosić wymagania sprzętowe.
    Piotr

  • 26. Data: 2009-09-22 10:31:00
    Od: "Harrison Bergeron" <b...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PP" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Powtarzam to co myślę, to jest chwyt poniżej pasa, jak się planuje
    > dokładać
    > kodowane pakiety to wypada ogłosić wymagania sprzętowe.

    Wymagania sprzętowe co do odbiorników zostały podane przeszło miesiąc temu!

    Na razie nie pojawił się w sprzedaży żaden konkretny modelu odbiornika
    obsługującego NDS dla Digital TVP. Ma to nastąpić tuż przed startem oferty
    FTV.

    Niestety licencje NDS nie przewidują opcji modułów CI do odbiorników
    niezależnych. Więc oficjalnie najprawdopodobniej oferte płatną TVP będzie
    można odbierać tylko w odbiornikach dedykowanych.

    Pozdrawiam
    H.B.

  • 27. Data: 2009-09-22 12:13:55
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    http://www.adbglobal.com/?q=node/193

  • 28. Data: 2009-09-22 20:53:08
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    wchpikus pisze:

    > http://www.adbglobal.com/?q=node/193

    BTW: Tu mają fajny klocek na Linuxie w obudowie czarnego nboxa:
    https://store.adbglobal.com/product_info.php?cPath=2
    _4&products_id=1

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 29. Data: 2009-09-23 05:31:20
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > niezależnych. Więc oficjalnie najprawdopodobniej oferte płatną TVP będzie
    > można odbierać tylko w odbiornikach dedykowanych.

    No to załamka dla normalnych ludzi, UFF teraz szukając dotarłem do tego NDSu
    i szczerze mówiąc nie rozumiem wyboru, ale gdzie nie wiadomo o co chodzi to
    pewnie chodzi o pieniądze.
    Piotr

  • 30. Data: 2009-09-23 10:02:57
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > No to załamka dla normalnych ludzi, UFF teraz szukając dotarłem do tego
    > NDSu
    > i szczerze mówiąc nie rozumiem wyboru, ale gdzie nie wiadomo o co chodzi
    > pewnie chodzi o pieniądze.

    to ja się podepnę z pytaniem, jako lamer w zakresie tej dyskusji pewnych
    rzeczy nie rozumiem :/
    czy wiadomo jaki tuner należy kupić gdyby ktoś chciał oglądać darmowe kanały
    TVP + TVN i Polsat? w TV powiedzieli że za TVN + Polsat jakąś kartę za
    50zł - i tu pojawia się dylemat - co za karta i jaki tuner ją obsłuży?
    będę wdzięczny za info,
    brat