    From: "Kuba" <n...@s...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: DSL tp vs. Neostrada (priorytezacja ruchu IP)
    Date: Wed, 9 Jan 2008 19:33:21 +0100

    Dręczy mnie od pewnego czasu pytanie dotyczące priorytezacji usług ADSL w
    sieci TP. Konkretnie interesuje mnie, czy TP nadaje usługom DSL tp inny
    priorytet/klasę ruchu niż masowej neostradzie w swojej sieci ATM i SDH? Może
    ktoś z Was ma również wiedzę, czy DSLAM dla dsl tp jest toższamy sprzętowo z
    DSLAM dla neostrady? Różnice marketingowe obu produktów od strony użytkowej
    znam. Chciałbym uzyskać wiedzę na temat technologicznej strony realizacji
    obu usług.

    Liczę na to, że są tu ludzie, znający strukturę usług TP, a może tam nawet
    pracują.

    Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Kuba