  • Data: 2004-03-07 19:08:26
    Temat: DSL tp sa a Tele2 512Mb - poszukiwane praktyczne opinie
    Od: Smithpl <s...@D...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam aktualnie lacze do Internetu na Tele2 512Mb

    Wlasnie zastanawiam sie czy nie zmienic go na 2 x lacze DSL 1M tpsa

    Jedynie mam pytanie co do jakosci lacza, w tele2 mam teoretycznie
    gwarantowane 512/256 ale roznie to bywa. W DSL TP SA nie mam zadnych
    gwarancji. Chce na tym postawic serwerek wiec szukam uzytkownikow DSL 1M
    i pytam - jak jakosc lacza? transfery? stabilnosc?

    Z gory dzieki za info (najlepiej na priv)

    Pozdr
    Marcin