  • Data: 2004-03-08 11:10:28
    Temat: Re: DSL tp sa a Tele2 512Mb - poszukiwane praktyczne opinie
    Od: radi <r...@s...wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Puchar wrote:

    > słyszałem.
    >
    > ale nie słyszałem (i praktycznie jestem pewien że nie) żeby Tele2 coś
    > naprawde gwarantowało.

    coz, forma w jakiej zadales pytanie mogla wskazywac raczej na
    watpliwosci innego rodzaju ;).

    tak czy owak wydaje mi sie ze ze decydujaca o 'teoretycznosci' czy
    fakcie istnienia gwarancji jest po prostu kwestia obecnosci podobnego
    zobowiazania na jakimkolwiek papierze.
    nawiasem mowiac w obecnej ofercie tele2 nie znalazlem asymetrycznego
    lacza indywidualnego co zdaje sie sugerowal pierwszy post. ale jesli
    autor watku ma lacze 'biznes' to powinien walczyc o jakosc, bo
    w tym przypadku jest jakas mowa o gwarancjach przynajmniej na stronie

    http://www.tele2.pl/index.php?section=internet_firmy

    a w przypadku gdyby to jednak byla tylko 'papierowa gwarancja', no coz..

    --

    I ROBOT, YOU OBSOLETE.