  • 1. Data: 2012-06-22 01:35:12
    Temat: DS1678 problem...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Otóż DS1678 w układzie z podtrzymaniem baterią (3V).
    I tak, jak jest zasilanie zewnętrzne - zegar chodzi.
    Po wyłączeniu zasilania - zatrzymuje się. Po włączeniu - idzie dalej.
    Kwarc przestaje pracować - no to jak - RTC nie pracuje na samej baterii ??

  • 2. Data: 2012-06-22 01:41:29
    Temat: Re: DS1678 problem...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    No bardzo ciekawe;
    W General Desription stoi : "Events can be logged while the device is operating
    from either VCC or VBAT."

    A dalej
    "When VCC falls below VBAT, the device switches into a low-current
    battery-backup mode. Upon power-up, the device switches from battery power to
    VCC when VCC is greater than VBAT + 0.2V, and recognizes inputs from the system
    when VCC is greater than 1.25 x VBAT by releasing control of the write
    protection on the I2C bus."

    No kuśwa nie rozumiem chyba - to co ma mi ta bateria podtrzymać ??

  • 3. Data: 2012-06-22 02:02:29
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 22.06.2012 01:35, sundayman wrote:
> [...]
    > Po wyłączeniu zasilania - zatrzymuje się. Po włączeniu - idzie dalej.
    > Kwarc przestaje pracować - no to jak - RTC nie pracuje na samej baterii ??
    Znowu dokumentacji nie przeczytałeś - tam rejestry są całkiem dobrze
    rozpisane.

    Michoo

  • 4. Data: 2012-06-22 02:15:10
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    No tak, oczywiście mój błąd.
    Bit EOSC w rejestrze pod adresem 0E musi być ustawiony.
    No, zestresowałem się, bo PCB już zrobione, a tu taka afera :)

  • 5. Data: 2012-06-22 21:37:40
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Znowu dokumentacji nie przeczytałeś - tam rejestry są całkiem dobrze
    > rozpisane.

    Tak jak ja, tylko ja chciałem wyjście co 1 sekundę mieć impuls
    a tu się nie da.. nie doczytałem.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2012-06-24 22:11:18
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 22.06.2012 21:37, Irokez wrote:
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak jak ja, tylko ja chciałem wyjście co 1 sekundę mieć impuls
    > a tu się nie da.. nie doczytałem.
    Ja się kiedyś naciąłem na ARMie, gdzie najpierw w "overview"
    przeczytałem jakie to on ma fajne interfejsy komunikacyjne, a potem po
    zrobieniu płytki wyszło, że "wybierz 2", bo są tylko 2 pracujące w
    różnych trybach kontrolery. Od tego czasu staram się czytać dokładnie
    przed zakupem ;)

    Michoo