  • 71. Data: 2013-05-07 19:02:24
    Temat: Re: DCT
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 7 May 2013 18:08:39 +0200, "slawek" <h...@s...pl> wrote:

    >U?ytkownik "Edek" napisa? w wiadomo?ci grup

    >Edek, ty nie b?d? taki Dzier?y?ski bardziej ni? Stalin.
    >
    >Plagiat dotyczy materia?u opublikowanego, wi?c nawet gdyby, to by?oby
    >oszustwo nie plagiat. Ale dlaczego mia?oby by? oszustwo? Je?eli kole? wrzuci
    >FFT od kumpla na Olimpiadzie Informatycznej - to niby jest ok - przejrzyj
    >archiwa grupy, ile to ?osiów dziwi?o si? wtedy, ?e ja si? dziwi?. Je?eli ty
    >wrzucisz do czego? co robisz kod na FreeBSD zgodnie z licencj?, to jest ok.
    >Dlaczego wi?c uwa?asz, ?e kto? oddaj?c nawet program na zaliczenie nie
    >b?dzie gra? fair? Wi?cej wiary w ludzi.

    Ja ma mciagle wrazenie ze kiedys mialem cie w KF...

    A.L.

  • 72. Data: 2013-05-07 19:49:43
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...

    >Ja ma mciagle wrazenie ze kiedys mialem cie w KF...

    A bo to tylko to jedno ci się wydaje?

    Widać albo coś KF ci nie działa, albo coś innego. W każdym razie to naprawdę
    nie jest mój problem.

  • 73. Data: 2013-05-07 19:54:17
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...

    >A kto to taki?

    Użyj Google. Serio, ja tak zrobiłem.

  • 74. Data: 2013-05-07 20:02:55
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Edek" napisał w wiadomości grup

    >[... student mówi...] "mogę się pochwalić czymś, co sam wymysliłem".

    Ale chyba zdajesz sobie sprawę, że może zachodzić tylko jeden z dwóch
    przypadków:

    1. wymyślił koło, po raz trzeci (po raz drugi zrobiło to Apple);
    2. wymyślił coś zrąbiastego i jest taki głupi, że chwali się komuś tym zanim
    rozkręci interes...

    >Trochę tak jak z tym DCT - gdyby odpowiedział bartkowi, co z tego
    >ciekawego ma wyjść, byłoby fajnie, a tak mamy wielki problem typu
    >"jak się implementuje DCT". Boszsze..

    No jak to co ciekawego? Ma wyjść porównanie DCT z FFT.

  • 75. Data: 2013-05-07 20:18:05
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Edek" napisał w wiadomości grup

    >"Na zaliczenie" - są reguły. Jeżeli trzeba coś zaimplementować
    >samemu w sumie to prowadzący powinien wymyśleć problem, którego
    >rozwiązania nie ma na wiki, ale jeżeli ma to być praca samodzielna

    E, a czego niby nie ma? Wszystko jest!

    >podpisywanie się pod pracą, której się nawet nie kierowało bo

    Ciekawostka, Einstein podpisał się pod pracą Bosego. Serio.

    - terminów poprawkowych (więcej niż jeden to już dla mnie absurd)

    Według regulaminów to chyba ze trzy muszą być. Wyluzuj. Nie każdy zaskakuje
    za pierwszym razem, można mieć zły okres (jak się ma buforki). Można trafić
    na wyjątkowo kiepskie pytania. Mecze szachowe to nie jedna partia, ale gra
    się wiele razy. Tak jest po prostu sprawiedliwie.

    - olewanie rozwiązań z wikipedii, gdy jednak miało być samodzielne

    Najpierw uczy się o reusable code. Potem, gdy nadarza się okazja, zabrania
    się tego. Gdzie sens, logika? lol

    >po tygodniu z samochodu zostanie płyta podłogowa. Nie można tolerować

    To mieszkasz w spokojnej dzielnicy, skoro jednak rama wozu zostaje.

  • 76. Data: 2013-05-07 20:33:29
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...

    >Wiesz co, zanim sie zaczniesz madralic, to troche poczytaj. Bo na
    >razie opowiadasz glupoty. NA temat matematyk ieksperymantalnej
    >zwlaszcza

    Sorry, ale nie znam się na tarocie, UFO, wróżeniu z fusów i dowodzeniu
    twierdzeń metodą Chucka ("Chuck policzył dla uspokojenia w pamięci od zera
    do nieskończoności, dla pewności dwa razy"). To co wiem o "eksperymentalnej
    matematyce" kwalifikuje ją do jednej z tych czterech rzeczy. Nie wiem co
    prawda jeszcze do której konkretnie, ale nie jestem aż tak dociekliwy.

  • 77. Data: 2013-05-07 22:11:54
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Tuesday, May 7, 2013 6:58:49 PM UTC+2, A. L. wrote:

    > A kto to taki?

    Mało eleganckie pytanie, szczególnie w dobie googli.
    http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/

    w.

  • 78. Data: 2013-05-07 22:13:33
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2013-05-07, Wojciech Muła <w...@g...com> wrote:

    > Mało eleganckie pytanie, szczególnie w dobie googli.
    > http://www.ii.uni.wroc.pl/~jma/

    Bo my tu w Polsce to jesteśmy prowincja i zaścianek, tu gugle nie
    dochodzą. Nie to co w hameryce.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 79. Data: 2013-05-07 22:57:34
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 maja 2013 19:01:26 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > Wiesz co, zanim sie zaczniesz madralic, to troche poczytaj. Bo na
    > razie opowiadasz glupoty. NA temat matematyk ieksperymantalnej
    > zwlaszcza

    Tez nie wiedzialem ze jest cos takiego jak matematyka eksperymentalna.
    Brzmi jak jakas sprzecznosc. Myslalem ze jesli robimy jakis eksperyment
    z numerkami, to juz jakas inna nauka.

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2013-05-07 22:59:39
    Od: A.L. <a...@a...com>