  • 1. Data: 2011-03-13 16:56:09
    Temat: DC: pozdrowienia do kwadratu
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Jak nic to nic. Ostatni raz kogoś z grupową nalepką widziałem chyba z
    pół roku temu. A dzisiaj w przeciągu kilku godzin zostałem "ustrzelony"
    przez dwóch grupowiczów, których niniejszym pozdrawiam.

    Około 12.00 na Górczewskiej przed W.Park w kierunku centrum - granatowa
    renówka (tylko tyle zauważyłem w lusterku po tym, jak kierownik pokazał
    mi... trójkąta ;-)). A potem przed 16.00, też Górczewska, przed Prymasa
    M-lecia, zielony Nissan(?).

    POZDRAWLIAJU! :-)
    pwz

  • 2. Data: 2011-03-14 15:24:11
    Temat: Re: pozdrowienia do kwadratu
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Około 12.00 na Górczewskiej przed W.Park w kierunku centrum - granatowa
    > renówka (tylko tyle zauważyłem w lusterku po tym, jak kierownik pokazał mi...
    > trójkąta ;-)).

    Btw. jak się pokazuje trójkąta ;) ?
    Przy użyciu dwóch rąk (złączone kciuki czy wskazujące) ?

  • 3. Data: 2011-03-14 15:25:10
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Miało być oczywiście:
    "Przy użyciu dwóch rąk (złączone kciuki i wskazujące) ?"