  • 11. Data: 2011-03-11 12:27:01
    Temat: Re: [DC] Skrzyzowanie Al. Jerozolimskich z Dzieci Warszawy/Badylarską
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2011 10:55, Latet pisze:

    > To sobie porównaj znaczenia ze słowników. Praktycznie wszystkie się
    > pokrywawają (oprócz znaczenia nr 1. słowa angielskiego).

    Bredzisz. Część się pokrywa, ale w tym przypadku zabełkotałeś straszliwie...

  • 12. Data: 2011-03-11 18:38:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Tu
    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=13&lat=52.17867
    &lon=20.91273&layers=B00000FTF
    są naniesione wszystkie budowane i planowane drogi w okolicy. Z wyjątkiem S8 na
    południe od Opaczy i S7 na południe od S2 cała reszta jest w tej
    chwili w budowie:
    A2 do Konotopy
    S2 Konotopa - Puławska
    S79 Marynarska - węzeł z S2
    Łącznik Opacz-Salomea
    Nowolazurowa od Salomei do Włoch
    Wiadukt Gierdziejewskiego-Nowomory
    Wiadukt 17 Stycznia - Cybernetyki
    A, i jeszcze węzeł Łopuszańska.

    Jest trochę tego...

    MJ

  • 13. Data: 2011-03-11 21:29:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Mar 2011 10:12:36 +0100, PepedB <a...@s...le>
    wrote:

    >Obwodnica buduje się kawałek dalej w stronę Pruszkowa. W tym miejscu
    >powstaje węzeł łączący Jerozolimskie z Trasą Salomea-Wolica (odcinek
    >Jerozolimskie- Węzeł Opacz), czyli połączenie ze wspomnianą Południową
    >Obwodnicą Warszawy (S2), bo bezpośrednio z Jerozolimskich nie będzie
    >możliwości wjazdu na S2. Z drugiej strony Jerozolimskich powstaje ul.
    >Nowolazurowa. Po wszystkim to miejsce ma wyglądać tak:
    >http://www.siskom.waw.pl/materialy/s8/salomea-wolic
    a/S8-Salomea-Opacz-sytuacja.pdf

    Ten koniec na Chrościckiego to wielka pomyłka, Włochy zatkają się
    dokumentnie. IMHO I etap powinien się zakończyć na Połczyńskiej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2011-03-11 21:43:36
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > Bredzisz. Część się pokrywa, ale w tym przypadku zabełkotałeś straszliwie...

    Przejęzyczyłem się i zamiast "niwelacja" napisałem "elewacja". Głupi błąd, a nie
    żadna kalka z angielskiego, bo po angielsku to słowo także nie ma nic wspólnego
    z tym, co robią buldożery.

    latet

  • 15. Data: 2011-03-11 22:42:01
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > Tu
    > http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=13&lat=52.17867
    &lon=20.91273&layers=B00000FTF
    > są naniesione wszystkie budowane i planowane drogi w okolicy.

    Ale nie wszyskie węzły...
    Interesuje mnie, jak Nowolazurowa przetnie Ryżową? Czy to będzie skrzyżowanie?

    Dzięki,

    latet

  • 16. Data: 2011-03-12 09:07:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Mar 2011 22:42:01 +0100, "Latet" <s...@s...pl> wrote:

    >Interesuje mnie, jak Nowolazurowa przetnie Ryżową? Czy to będzie skrzyżowanie?

    Dostałeś wędkę, ale dalej nie chcesz łowić. Wszystko masz na stronie
    Siskomu - http://www.siskom.waw.pl/mapy/nowolazurowa/10_nl_ryz
    owa.pdf

    http://jerzu.waw.pl GG:129280