  • 11. Data: 2009-04-22 10:16:20
    Temat: Re: D80/D90
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Nazgul pisze:

    > AFAIK tak samo.
    > D90 to D80 z matrycą i procesorem od D300

    Pod wzgledem af mozliwe,
    ale tak ogólnie to róznic jest chyba więcej.

  • 12. Data: 2009-04-30 18:09:06
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    a402 pisze:

    > Pod wzgledem af mozliwe,
    > ale tak ogólnie to róznic jest chyba więcej.

    Tak, LV (nie wiem czy jest w D300) i filmy - nie ma w D300 na stówę.
    Czyli bezużyteczne ficzery dla użytku marketingowców.
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 13. Data: 2009-05-04 08:49:48
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Nazgul pisze:

    > Tak, LV (nie wiem czy jest w D300) i filmy - nie ma w D300 na stówę.
    > Czyli bezużyteczne ficzery dla użytku marketingowców.

    :-)
    Do tych funkcji odniosłem sie w pierwszym poscie tego wątku. Ale, dzieki.