  • 21. Data: 2011-05-30 23:32:41
    Temat: Re: Czyszczenie KLIMY
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kkk" <m...@g...com> wrote in message
    news:4bd45e98-359e-43da-be21-d9f1d05bf816@y12g2000yq
    h.googlegroups.com...

    > Już Ci pisałem o Subaru - Ty nadal swoje?
    > Może pora w końcu zweryfikować swoją wiedzę - ignorancie.

    O subaru już wiemy, że ma filter.

  • 22. Data: 2011-05-30 23:39:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jerzu" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Znam. Nawet takim jeżdżę.
    >

    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

    Ten ze stopki? To przecież dostawczak

  • 23. Data: 2011-05-30 23:40:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Sugeruję, że po raz kolejny pieprznąłeś bzdurę. Tym razem stwierdzeniem iż
    > nie ma samochodów z klimatyzacją bez filtra pyłkowego.

    Regułą jest, że go mają - ale są od tej reguły niechlubne jak widać wyjątki.

  • 24. Data: 2011-05-31 00:31:52
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 30 Maj, 23:32, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "kkk" <m...@g...com> wrote in message

    > O subaru już wiemy, że ma filter.

    To mi go wymień bo od nowości nie zmieniany - mógł się chyba lekko
    "przykurzyć" ... lub przestań bzdurzyć....

  • 25. Data: 2011-05-31 02:17:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kkk" <m...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...

    > To mi go wymień bo od nowości nie zmieniany - mógł się chyba lekko
    > "przykurzyć" ... lub przestań bzdurzyć....

    Sam sobie wymien.

  • 26. Data: 2011-05-31 07:51:56
    Od: "AdamA" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

    > Regułą jest, że go mają - ale są od tej reguły niechlubne jak widać wyjątki.

    To, że go mają regułą jest gdzieś tak od 1995 roku - wcześniej regułą było, że
    nie miały.

    pozdr
    AA

  • 27. Data: 2011-05-31 09:30:18
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 31 Maj, 02:17, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Sam sobie wymien.

    Przecież to Ty jesteś specjalistą od wymiany filtrów których nie ma,
    ja wirtualnie nie wymieniam.

  • 28. Data: 2011-05-31 11:08:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-05-2011 23:39, Pszemol pisze:

    > Ten ze stopki? To przecież dostawczak

    To nie jest samochód?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 29. Data: 2011-05-31 11:08:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 30-05-2011 23:40, Pszemol pisze:

    > Regułą jest, że go mają - ale są od tej reguły niechlubne jak widać
    > wyjątki.

    To po co złośliwe uwagi na temat fantazjowania?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 30. Data: 2011-05-31 13:55:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AdamA" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > To, że go mają regułą jest gdzieś tak od 1995 roku
    > - wcześniej regułą było, że nie miały.

    Dokładnie to napisałem... ale koledzy spotykają się widać z innymi
    autami i myślą, że reguła była inna :-)