  • 1. Data: 2011-03-28 02:47:21
    Temat: WD 2TB 20EARS Green Edition - co z glowicami? Jaka predkosc? Warto?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    jaki dysk 2TB polecicie? Chcialem kupic Samsunga dopoki nie wczytalem
    sie w jego specyfikacje - 5400 obrotow :(
    Przejrzalem Grupe i mam metlik w glowie.
    Czy WD 2TB 20 EARS maja predkosc 5400 czy 7200? Dlaczego ten
    sprzedawca podaje dwie predkosci?
    http://allegro.pl/wd-caviar-2tb-green-power-2000gb-w
    d20ears-sata-ii-i1525050632.html

    Jest to wersja GreenPower - czy w tym modelu rozwiazano problem zbyt
    czesto parkujacych glowic?

    Szukam stosunkowo szybkiego dysku - praca to obrobka fotografii itp, -
    stad 7200 obrotow.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-03-28 03:35:00
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > czesto parkujacych glowic?
    >
    > Szukam stosunkowo szybkiego dysku - praca to obrobka fotografii itp, -

    Zielone dyski kreca sie wolniej. Zwykle 5400, czasem 5900.

  • 3. Data: 2011-03-28 05:27:34
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-03-28 04:47, Piotr Molski wrote:
> [...]
    > czesto parkujacych glowic?
    >
    > Szukam stosunkowo szybkiego dysku - praca to obrobka fotografii itp, -

    Jeżeli 7200 to coś takiego (np):
    http://luktronik.pl/pl/p/Seagate-2TB-3.5-ST32000641A
    S-XT-7200.12-64MB-SATA-III/122

  • 4. Data: 2011-03-28 05:48:50
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2011-03-28 04:47, Piotr Molski pisze:
    > Czy WD 2TB 20 EARS
    > Jest to wersja GreenPower - czy w tym modelu rozwiazano problem zbyt
    > czesto parkujacych glowic?

    To można wyregulować programem wdidle3 w zakresie 100 ms do
    300 sekund

  • 5. Data: 2011-03-28 05:50:56
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 28-03-2011 04:47, Piotr Molski rzecze:

    > Czy WD 2TB 20 EARS maja predkosc 5400 czy 7200? Dlaczego ten
    > sprzedawca podaje dwie predkosci?

    Z uwagi na bełkot marketoidów Western Digital.
    http://www.silentpcreview.com/article786-page2.html

    No ale cóż Waść chcesz- taki rynek, pełen idiotów, którzy jedyne
    co potrafią, to stwierdzić, że 10 jest lepsze od 5.
    Stąd aparaty foto i kamery muszą mieć dużo megapikseli,
    zasilacze dużo watów, karty graficzne dużo RAM (co z tego,
    że branej z systemowej ;-), procesory megaherców...
    To i przyznanie się, że dysk ma 5400 to strzał w stopę.
    IntelliPower brzmi dużo lepiej :-)

    > Jest to wersja GreenPower - czy w tym modelu rozwiazano problem zbyt
    > czesto parkujacych glowic?

    Nie, ten typ ma tak celowo :-)
    (Ale można to zmienić).

    > Szukam stosunkowo szybkiego dysku - praca to obrobka fotografii itp, -
    > stad 7200 obrotow.

    Jeśli szukasz szybkiego dysku, to dlaczego Green a nie Black?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2011-03-28 05:53:25
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 28-03-2011 07:48, Netx rzecze:

    > To można wyregulować programem wdidle3 w zakresie 100 ms do 300 sekund

    Ewentualnie wyłączyć w cholerę ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 7. Data: 2011-03-28 14:55:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > czesto parkujacych glowic?
    >
    > Szukam stosunkowo szybkiego dysku - praca to obrobka fotografii itp, -

    green od samsunga jest o wiele szybszy

  • 8. Data: 2011-03-28 15:12:34
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > green od samsunga jest o wiele szybszy

    Jak spada na podloge? Chyba, ze Samsung tez zielony.

  • 9. Data: 2011-03-28 15:26:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "MC" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Jak spada na podloge? Chyba, ze Samsung tez zielony.
    czytaj ze zrozumieniem

  • 10. Data: 2011-03-29 09:22:08
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Uzytkownik "MC" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > czytaj ze zrozumieniem

    A co tu jest do rozumienia? Palnales cos i tyle.