  • Data: 2010-08-28 09:23:08
    Temat: Czym sie róznilo Pentium M od Pentium M Centrino ?
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę podmienić uszkodzoną płytę główną w lapku z Pentium M Centrino + WiFi
    Intel a/b.

    Trafiam sporo zamienników (podobnych uszkodzonych inaczej lapków), ale
    głównie Pentium M (bez "Centrino") i widzę, że te lapki bez Centrino nie mają
    WiFi.

    Czy wspólnota Centrino + WiFi to była jakaś techniczna konieczność, czy po
    prostu tak mógł po prostu konfigurować sobie producent?

    Reasumując:
    Skoro mam Centrino, to szukać tylko Centrino?
    THX