  • Data: 2010-08-31 09:33:33
    Temat: Re: Czym sie róznilo Pentium M od Pentium M Centrino ?
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:i5igmj$k4a$1@inews.gazeta.pl...

    > "Rozwiązanie to pozwoliło na uzyskanie ponad dwukrotnej oszczędności
    > energii
    > zużywanej przez dotychczasowe układy zestawów przenośnych firmy Intel."
    >

    > Pierdzenie marketingowe, co nowa platforma wyjdzie to obiecuja kosmiczne
    > oszczednosci energii, a laptop jak pracowal 2-3h na baterii w 2004r, tak
    > pracuje 2-3h dzisiaj.
    >
    > **************
    >
    > Ale chyba nie powiesz, że naprawdę nie rozumiesz o czym mówisz?!

    Mowie o tym, ze moj 5-letni laptop dziala tak samo dlugo, jak nowy. Moc
    obliczeniowa nowego jest oczywiscie wieksza, ale technologia wykonania
    procesora o dwa rzedy wielkosci nizej, podswietlanie LED niby oszczedne itd.

    Mowie tez o tym, ze stawiajac obok siebie laptopa z 2005r bez naklejki
    Centrino i takiego samego z naklejka, ten drugi nie bedzie dzialac ponad
    dwukrotnie dluzej.

    *********************

    5 lat temu procesor miał coś ok 1 000 000 (może trochę więcej)
    technologia 0.8 um
    pamięci 64MB wystarczało
    Windows i Office mieścił się na parunastu dyskietkach (oczywiście wiem, że
    przesadzam)
    nie było flaszy, Htmlów i jeszcze innych tak rozbudowanych ustrojów.
    kart graficznych w 3D....y skomplikowanych

    Jak nie wymyślą syntezy niskotemperaturowej to zawsze będzie taka tendencja
    3 godziny i następne ładowanko:)

    Artur(m)