  • 11. Data: 2016-05-27 14:03:35
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...
    >
    >>> Bezrobotny tez płaci? Ciekawe...
    >>
    >> mówisz, że nic nie kupuje? Ciekawe
    >
    > Że co? Pamietasz, o czym jest rozmowa?

    o płaceniu podatków. Nie wiesz jak są skonstruowane i skąd się biorą
    pieniądze w budżecie?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2016-05-27 19:58:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Czyli nie wiesz...
    > Rozmowa była o płaceniu na NFZ...

    a ZUS i NFZ nie otrzymują nic z podatków?
    To sprawdź

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2016-05-27 20:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

  • 14. Data: 2016-05-27 22:01:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > a ZUS i NFZ nie otrzymują nic z podatków?
    > To sprawdź

    E, to juz jest manipulacja. A moze tylko czepianie sie słówek... :)

  • 15. Data: 2016-05-27 22:04:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > E, to juz jest manipulacja. A moze tylko czepianie sie słówek... :)

    nie. to jest życie. a nie teoretyzowanie

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?