  • 1. Data: 2013-04-01 12:28:42
    Temat: Czyli jest gorzej niż w tamtym roku i żadne radary nie pomogły.
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    http://zamosc.naszemiasto.pl/tag/wielkanoc-2013-wypa
    dki-lubelskie.html

    Czyli jest gorzej niż w tamtym roku i żadne radary nie pomogły.

    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/cud-wielkanocny-na-
    polskich-drogach-w-niedziele-nikt-nie-zgina_250433.h
    tml

    Ktoś tu wspominał ileś wątków wcześniej że śnieg jest zbawienny na ilość
    wypadków śmiertelnych a tu niestety to co nam się wydaje to jedno a co
    się dzieje to drugie.

  • 2. Data: 2013-04-02 00:28:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Apr 2013 00:40:50 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Nie da się na podstawie że w tym roku zginęły 3 osoby, a w zeszłym były np.
    > 2 ofiary, wyciągać jakichkolwiek wniosków.
    >
    > Poczekaj na ogólnopolskie dane z marca - założę się że będzie rekord
    > minimum ofiar na drogach.

    Byc moze, ale ja chyba w jakiejs cieplej okolicy mieszkam, bo az tak duzo
    tych zasniezonych dni nie pamietam :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-04-02 00:36:09
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Nie da się na podstawie że w tym roku zginęły 3 osoby, a w zeszłym były np.
    > 2 ofiary, wyciągać jakichkolwiek wniosków.

    Eeetam, ekofaszysci na podstawie ok. 200 lat obserwacji temperatury
    wyciagaja wnioski co do zmian klimatu na Ziemi liczacej sobie jakies
    4,5mld lat. Da sie? No pewnie;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2013-04-02 00:40:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

  • 5. Data: 2013-04-02 22:48:31
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Eeetam, ekofaszysci na podstawie ok. 200 lat obserwacji temperatury
    > wyciagaja wnioski co do zmian klimatu na Ziemi liczacej sobie jakies
    > 4,5mld lat. Da sie? No pewnie;-)

    Można pośrednio: słoje starych drzew, rdzenie lodowe, kryształy cyrkonu
    itd ;)

    bajcik

  • 6. Data: 2013-04-02 23:07:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-02 20:48:31 +0000, b...@k...math.uni.lodz.pl said:

    > Można pośrednio: słoje starych drzew, rdzenie lodowe, kryształy cyrkonu
    > itd ;)

    Tylko to tak nie działa.
    Wprawdzie można wyciągnąć wniosek - np. na podstawie reakcji klientów
    baru w murzyńskiej dzielnicy na takie wydarzenie: do którego to baru
    wchodzi biały w białej tunice, w białej szpiczastej czapce, pokazuje
    prawą ręką jak wysoko u dziadka proso rosło, a następnie wykrzykuje: no
    i co wy na to, pieprzone czarnuchy?!, a klienci baru mordują białego i
    wrzucją jego trupa do rzeki - że nie warto w murzyńskiej dzielnicy
    białemu wchodzić ubranym na biało i w białej szpiczastej czapce do
    baru, pokazywać prawą ręką jak wysoko rosło proso u dziadka i
    zadawać potem pytania okrasznego wyrazem 'nigga', bo można skończyć w
    rzece.
    To jest prawidłowe rozumowanie.
    A tamci robią tak: znajdują w rzece czyjąś piszczel i z tego
    wyciągają wniosek, że Latynosi są niebezpieczni i należy wprowadzić
    podatek na rzecz anal_izatorów...

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2013-04-04 00:57:17
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Bydlę pisze:
    > A tamci robią tak: znajdują w rzece czyjąś piszczel i z tego
    > wyciągają wniosek, że Latynosi są niebezpieczni i należy wprowadzić
    > podatek na rzecz anal_izatorów...

    Hmmm może nasza różnica zdań wzięła się stąd że ja myślałem o naukowcach
    a ty o ekofaszystach :)

    bajcik