  • 31. Data: 2011-12-22 13:09:09
    Temat: Re: Czyja wina?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-22 00:19, DoQ pisze:
    > Witam
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=2Thkit2OOSM
    > Motocykla który zatacza się po jezdni czy Clio?

    Cóż, motocyklisty. Buja się bez sygnalizacji, zjeżdża
    na prawo, coś tam sobie z koleżką dyskutuje i bez
    zerknięcia w lusterko zjeżdża na lewy pas. Cóż, tacy
    też bywają - akcja przed skrzyżowaniem tylko pokazuje
    na kogo można trafić.

  • 32. Data: 2011-12-22 13:47:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-12-2011 00:44, to pisze:
    > Wyraźnie widać, że motocyklista najpierw zjechał na prawy pas, a potem
    > gestykulując zapewne do swojego kumpla zatoczył się z powrotem na lewy,
    > bez sygnalizacji, pod koła Clio. Dobrze, że kierowca Clio zachował zimną
    > krew.

    Czyli kierowca niesłusznie dostał w papę, choć nie wiadomo jak to się
    skończyło i kto dostał..;)

    --
    Paweł

  • 33. Data: 2011-12-22 13:48:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-12-2011 12:36, to pisze:
    > To nie jedyny self-proclaimed moderator z andropauzą na tej grupie.

    Stawiam dolary przeciw orzechom, że byłby KOSZ+WARN! gdyby PMS
    przeniosło się na forum ;)

    --
    Paweł

  • 34. Data: 2011-12-22 14:13:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Polsce
    > sa do tego dwa niuanse:
    > -EARN to moze nie "internet" ale e-maile mial, i jakies bramki do SMTP
    > byly.

    Ale wcześniej w Polsce był FidoNet i też miał bramki. Ale pierwszą
    grupą po polsku była dopiero soc.culture.polish sprzężona z
    konferencją FidoNet POLISH - dopiero w 1990 roku.

    > to "Adres, na który został wysłany ten historyczny email to:
    > user%c...@u...cern.ch" wyglada wlasnie tak -
    > uxplgw.cern.ch to bramka, ktora potem zamienia % i wysyla na
    > u...@c...decnet. Ale zmierzam do tego ze moze emaile byly
    > wczesniej.

    Były - mój adres z 1990 roku to
    r...@f...n480.z2.fidonet.org

    > -my z PWr dzwonilimy do Danii zwyklym telefonem. I UUCP wymienialo
    > poczte - oraz newsy. I to bylo troche wczesniej zanim nas podlaczono
    > do Warszawy.

    Tylko NASKowi się wydaje, że w Polsce zaczeło się dopiero w sierpniu
    1991 roku ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2011-12-22 14:13:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robson,

    > Z powodu twojej megalomanii.

    Proste stwierdzenie faktu to megalomania.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-12-22 14:15:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > Stawiam dolary przeciw orzechom, że byłby KOSZ+WARN! gdyby PMS
    > przeniosło się na forum ;)

    Gdybym był moderatorem? Byłby Kosz bez ostrzeżenia :P Ale ja już się
    namoderowałem i więcej nie chcę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2011-12-22 15:31:40
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Gdybym był moderatorem? Byłby Kosz bez ostrzeżenia :P Ale ja już się
    > namoderowałem i więcej nie chcę.

    Kurwa! Też to słyszeliście? Cały internet jakby westchnął z ulgą!

  • 38. Data: 2011-12-22 15:54:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    >Kurwa! Też to słyszeliście? Cały internet jakby westchnął z ulgą!

    Nie caly internet, ale paru lamerow z elektrody i moze paru chamow bez
    kultury.

    J.

  • 39. Data: 2011-12-22 16:03:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w

    >Tylko NASKowi się wydaje, że w Polsce zaczeło się dopiero w sierpniu
    >1991 roku ;)

    Az tak bardzo sie nie wydaje - rzeczywiscie "Internet" to byl od
    pierwszego stalego lacza.
    Ale dostep do niektorych uslug sieciowych w niektorych srodowiskach
    byl w ograniczonym zakresie wczesniej - przez inne sieci.

    Inna sprawa co to byl za Internet - www jeszcze nie wymyslono, gophera
    tez nie :-)

    J.

  • 40. Data: 2011-12-22 17:24:52
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F"

    > Nie caly internet, ale paru lamerow z elektrody i moze paru chamow bez
    > kultury.

    Nie ma jak cenzura :)