eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCzy zablokowanie sprzegla w pozycji rozsprzeglonej na dluzszy czas jest szkodliwe? › Czy zablokowanie sprzegla w pozycji rozsprzeglonej na dluzszy czas jest szkodliwe?
    From: furi <u...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Czy zablokowanie sprzegla w pozycji rozsprzeglonej na dluzszy czas jest
    szkodliwe?
    Date: Wed, 19 Oct 2011 14:45:29 +0100

    Witam
    Mam pytanie o Yamahe dt 125. Stoi ona na dzialce w Polsce uzywana przez
    2 tygodnie co 2-3 miesiace, zawsze jak jade na urlop sprzeglo jest
    sklejone i musze jezdzic naokolo domu na jedynce 10 minut w stlu zero
    gazu pelny gaz zero gazu pelny gaz itd zanim sie rozklei.
    Teraz zostawilem dtke z wcisnietym i zablokowanym opaska sprzeglem zeby
    sie nie skleilo. Ale naszly mnie watpliwosci czy to z kolei nie
    spowoduje zgniecenia sie sprezyn dociskajacych tak, ze potem sprzeglo
    bedzie sie slizgac.
    Jak to jest? Mam dzwonic do rodzicow zeby rozcieli opaske czy mozna
    zostawic to tak jak jest?
    pozdrawiam
    furi