  • 1. Data: 2009-01-20 15:33:20
    Temat: Czy warto zamienić Nokię E71 na BlackBerry?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam!
    Czy zakładając stricte biznesowe użytkowanie telefonu warto zamienić E71
    na BB?

    Barek

  • 2. Data: 2009-01-20 15:34:24
    Temat: Re: Czy warto zamienić Nokię E71 na BlackBerry?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 16:33:20 +0100, BAREK napisał(a):

    > Czy zakładając stricte biznesowe użytkowanie telefonu warto zamienić E71
    > na BB?

    IMHO nic nie jest warte zamiany na BB.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-01-20 15:37:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 16:33:20 +0100, BAREK napisał(a):

    > Czy zakładając stricte biznesowe użytkowanie telefonu warto zamienić E71
    > na BB?

    W warunkach Banana Republic of Poland w zdecydowanej większości przypadków
    odpowiedź brzmi: "absolutnie NIE".

    Jaka jest poczta korporacyjna w tym biznesie? Exchange/GW/Notes?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 4. Data: 2009-01-20 22:52:28
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy zakładając stricte biznesowe użytkowanie telefonu warto zamienić E71
    > na BB?

    Chcesz byc "tredny" to musisz koniecznie zmienic na BB w koncu Barack Obama
    uzywal BB

  • 5. Data: 2009-01-20 23:13:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 23:52:28 +0100, Rabbit McCroolick napisał(a):

    > Chcesz byc "tredny" to musisz koniecznie zmienic na BB w koncu Barack Obama
    > uzywal BB

    Ale właśnie obowiązkowo się przesiadł na Windows Mobile...

  • 6. Data: 2009-01-21 00:00:40
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ale właśnie obowiązkowo się przesiadł na Windows Mobile...

    Czy ktokolwiek w tym wątku zapytał autora w jakim celu chce kupić to BB?
    A może akurat ma firmowego BESa i potrzebuje? Czemu jesteście tacy
    ograniczeni, że nie możecie normalnie odpowiedzieć?

    Szadzik

  • 7. Data: 2009-01-21 00:05:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 00:00:40 +0000, Szadzik napisał(a):

    > Czy ktokolwiek w tym wątku zapytał autora w jakim celu chce kupić to BB?
    > A może akurat ma firmowego BESa i potrzebuje? Czemu jesteście tacy
    > ograniczeni, że nie możecie normalnie odpowiedzieć?

    Bo nie podał jakie są warunki, mimo, że o to wyraźnie pytałem.

  • 8. Data: 2009-01-21 08:44:41
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Tak merytorycznie to co może mi w PlusGSM dać BB?
    Zryczałtowaną opłatę za dostęp do internetu;
    -podgląd WWW,
    -ściąganie poczty, czasem dosyć dużych plików z normalnych kont,
    -przemyślane zarządzanie kontaktami i wiadomościami i ich wzajemnymi
    powiązaniami,
    -mocna bateria,
    -mimo wszystko nie bardzo duży rozmiar,
    -faktycznie biznesowe zastosowania; gadanie, sms-y, meile z wszelakimi
    załącznikami; doc,foto, itp/itd

    E71 jest zaskakująco dobra jak na Nokię i to z Symbianem, jednak wśród
    tych, którzy korzystają z tel. z RIM-em słysze zasadniczo tylko
    pozytywne opinie- co do filozofii, stabilności i ergonomii tego systemu.

  • 9. Data: 2009-01-21 08:59:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 09:44:41 +0100, BAREK napisał(a):

    > E71 jest zaskakująco dobra jak na Nokię i to z Symbianem, jednak wśród
    > tych, którzy korzystają z tel. z RIM-em słysze zasadniczo tylko
    > pozytywne opinie- co do filozofii, stabilności i ergonomii tego systemu.

    Zwróć uwagę, że filozofia BB jest taka, że jeśli działa ich serwer, to
    dostęp do poczty masz. Jeśli nie działa -- nie masz.
    Czym to się różni od prawidłowo ustawionego czytnika poczty, jaki masz
    wbudowany w E71, bądź takiego, jaki możesz sobie zainstalować?

    Aha, w niektórych korpo BlackBerry jest zakazany. M.in. dlatego Obama
    musiał swój zostawić w poczekalni ;-)

  • 10. Data: 2009-01-21 09:18:13
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 21 Jan 2009 09:44:41 +0100, BAREK <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    >tych, którzy korzystają z tel. z RIM-em słysze zasadniczo tylko
    >pozytywne opinie- co do filozofii, stabilności i ergonomii tego systemu.

    Tak naprawdę to nie za bardzo widzę róznicę między E71 a BB o ile nie
    używasz poczty korporacyjnej. Mam telefon w jednej z taryf bizensowych
    akurat w Erze i coś podobnego w Orange. W Erze używałem przez ponad 2
    lata poprzednika E71 czyli E61. Przy intensywnym korzystaniu przez 2
    lata nie udało mi się przekroczyć w E61 0,5GB transferu przypisanego
    do konta jeśli chodzi o WWW. Przekraczałem jeśli telefon słuzył jako
    modem ale tu wolę specjalizowane rozwiązanie. Choć u mnie to głównie
    maile tekstowe i krótkie informacje. Od jakiegoś czasu używam też
    EraMail - to jest oparte na rozwiązaniu NokiaMail
    http://www.nokia.pl/A41229054 - zawiera podobnei jak BB rozwiązanie
    typu push. Działa z dowolnym kontem POP3/IMAP. Abonamnet to około 10
    złotych bez limitu ilości danych. Widzę też że Nokia dorobiła sie też
    własnego klienta serwera MS Exchange. Czyli de facto masz to samo co
    na BB. Natomiast IMHO lekką przewagą Nokii jest ilość dostenego
    oprogramowania - niekoniecnzie musisz korzystać z funkcji wbudowanych
    w sytem - np. do poczty jest bardzo dobry ProfiMail. A może poza Nokią
    czy BB warto zastanowić sie nad jakimś telefonem z WM?