  • 1. Data: 2009-03-25 21:18:02
    Temat: Czy w obróbce zdjęć wystarczy Photoshop Elements
    Od: s...@g...com

    Jak wyżej. Wybaczcie lamerskie pytanie ale z braku czasu, stać mnie
    jedynie na rzucanie takich pytań w" internet" i czekanie na odpowiedź.
    Generalnie szukam programu, który pozwoli na pełne manipulowanie barwą
    (kolor, nasycenie, korekcja poprzez krzywe, poziomy itp.), który jest
    bardziej przystępny od ps (używam starej wersji 7.0) i posiada
    dodatkowe funkcje jak filtry, możliwość pracy na warstwach i kilku
    rzeczy, które.....no właśnie. Potrzebuję czegoś dla miłośnika
    fotografii a nie grafika.
    Myślę nad kupnem Photoshop Elements o którym gdzieś przeczytałem. A
    może są inne programy?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-03-25 21:44:30
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze s...@g...com:

> [...]
    > fotografii a nie grafika.
    > Myślę nad kupnem Photoshop Elements o którym gdzieś przeczytałem. A

    Ściągnij triala i zobacz.

  • 3. Data: 2009-03-25 22:06:22
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    ja zainstalowlem na kompie ojca jak bylem na wakacjach zimowych u rodzicow
    dla mnie to kupa :( brak kilku powaznych funkcji oganicza mozliwosci

    moze kup ps 7 jekies na alledrogo ;)
    --
    Mariusz Spruch
    www.mariuszspruch.blogspot.com - fotoblog

  • 4. Data: 2009-03-25 22:14:57
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gqe9tb$cfn$1@inews.gazeta.pl>,
    Niedzwiedz nabazgrał:
    > ja zainstalowlem na kompie ojca jak bylem na wakacjach zimowych u rodzicow
    > dla mnie to kupa :( brak kilku powaznych funkcji oganicza mozliwosci

    Może wymień te funkcje? Bo tak ogólnikowo to można po prostu zgadywać
    po różnicy w cenie...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 5. Data: 2009-03-25 22:26:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqe9tb$cfn$1@inews.gazeta.pl>,
    "Niedzwiedz" <n...@g...pl> wrote:

    > ja zainstalowlem na kompie ojca jak bylem na wakacjach zimowych u rodzicow
    > dla mnie to kupa :( brak kilku powaznych funkcji oganicza mozliwosci

    A jakiej to powaznej funkcji ci brakuje?

    Z ta kupa to chyba jednak przesadzasz.

    TA

  • 6. Data: 2009-03-26 02:08:31
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha s...@g...com napisał tak:

    >A może są inne programy?

    GIMP + ufraw

    calkiem powaznie - nie potrafilem sie przestawic na Elements i wrocilem do
    tego duetu

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 7. Data: 2009-03-26 06:34:21
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    > A jakiej to powaznej funkcji ci brakuje?

    jakis masek wrastw czy jak to tam zwał :)
    jeszcze cos tam bylo ale nie pomne teraz co

  • 8. Data: 2009-03-26 09:16:31
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Niedzwiedz napisał(a):

    > jakis masek wrastw czy jak to tam zwał :)
    > jeszcze cos tam bylo ale nie pomne teraz co

    Ależ są, tylko nieco inaczej się je robi. :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 9. Data: 2009-03-26 10:32:56
    Od: a402 <z...@o...pl>

    bakulik at work pisze:

    > Ależ są, tylko nieco inaczej się je robi. :)

    Ależ jak robi sie te warstwy?

  • 10. Data: 2009-03-26 11:00:41
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd a402 napisał(a):

    > Ależ jak robi sie te warstwy?

    Maski warstw masz na myśli?

    Np. tak:
    http://www.alibony.com/pse/020708layer-mask.html
    lub tak:
    http://www.photokaboom.com/photography/learn/Photosh
    op_Elements/layers/layer_groups_clipping_masks/1_lay
    er_groups_clipping_masks.htm#Mask
    lub tak:
    http://reneepearson.typepad.com/fertilepress/2008/09
    /real-layer-masks-in-photoshop-elements.html

    :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Lud ma prawo się wypowiadać. I tak nie będzie wysłuchany, ale prawo ma.