  • Data: 2009-10-01 07:11:53
    Temat: Czy tu można pytać o wybór telefonu? :>
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bo ja laik jestem i szukam telefonu, a nie wiem jak temat ugryźć.

    Sprawy mają się następująco:

    - mam jakiś tam prepaid z plusa od lat paru i telefon równie stary ;]
    - chciałbym telefon, który poza podstawowymi funkcjami będzie:
    - odtwarzać muzykę mp3 dobrej jakości (najlepiej z wejściem jack)
    - działać na baterii parę dni w trybie czuwania
    - posłuży mi za samochodowy GPS
    - jak będzie miał aparat, to też miło ale nie mam tu ciśnienia

    Budżet, dajmy z 1000 zł.
    Podobają mi się te nowe "iphone'owate" dotykowce, ale z klawiaturą też
    byłyby ok. Przyglądałem się androidowi od Googla, jakimś HTC, nokii, ale
    nie wiem jak to ugryźć...

    O ile łatwo sprawdzić ile wytrzyma telefon na baterii (są jakieś tam testy)
    o tyle temat muzyki dość kontrowersyjny (myślałem że wszystkie telefony
    odtwarzają ją podobnie, a ponoć mają różnej jakości procesory dźwięku czy
    coś tam).
    Zupełnie odjechany natomiast jest dla mnie temat nawigacji. Mam teraz GPS
    turystyczny (garmin 60csx) - to się nie sprawdza w samochodzie po prostu.
    Chciałem najpierw jakiś samochodowy GPS (mio czy coś), ale znów wyczytałem
    że telefony też już dają radę. Czyli co - mogę wgrać do telefonu dajmy na
    to automapę i będzie do mnie gadał Hołowczyc, a i coś dojrzę na niewielkim
    ekranie? :> Jak z łapaniem sygnału?

    Myślałem też o sieci, Wi-Fi byłoby fajnie mieć, bo te GSMowe pakiety
    internetowe to jakkieś bajońskie kwoty kosztują :| Poza tym mam prepaida z
    którym mi nawet w sumie dobrze, nie dzwonię dużo, a przydałoby mi się
    lepsze narzędzie, które by pomagało pamiętać, nawigować i słuchać muzyki.

    Coś ktoś podpowie?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net