  • 11. Data: 2009-01-20 08:19:25
    Temat: Re: Czy to zdjęcie jest przepalone i jeszcze jedno pytanie.
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 20 Sty, 07:19, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    > Jak możesz, czemu nie. Zapisz gdzieś jeszcze ustawienia suwaczków do
    > balansu bieli ;)

    No to masz cały screen:
    http://dybowski.pl/inne/IMGP0318.jpg
    W sumie, zdjęcie nie jest tajne, więc wieszam publicznie :)

    Czarek

  • 12. Data: 2009-01-20 14:05:58
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I teraz dwa pytania:
    > * Czy śnieg na ulicy i dwóch dachach w centrum jest prześwietlony?

    wrzuciłem to do capture one,
    wyglada na to, że na tym dachu jest przepalenie...

    > * Jaki jest kolor śniegu na tych dwóch dachach w centrum?

    ... bo śnieg na tych dachach ma wb ok 6100-6300K,
    natomiast na ulicy i gdzie indziej ma 7100-7800K,
    a jakoś nie widac powodu, zeby śnieg miał tak różną kolorystyke na tym zdjęciu,
    czyli jak sie przepaliło, to teraz trzeba go ręcznie przemalować :-)))

  • 13. Data: 2009-01-23 20:32:56
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 19 Jan 2009 21:15:50 +0100, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

    >Raw z K100 znajduje się tutaj: http://wyslijto.pl/plik/ob5eoy0p48
    >
    >I teraz dwa pytania:
    > * Czy śnieg na ulicy i dwóch dachach w centrum jest prześwietlony?
    > * Jaki jest kolor śniegu na tych dwóch dachach w centrum?
    >
    >Bardzo bym prosił o sprawdzenie w różnych wołarkach, gdyż staram się
    >coś zrozumieć z zachowania Biblownicy, a nie mogę ;)
    Hmm, jak na razie wychodzi mi, że Bibble coś chrzani, w niektórych
    sytuacjach, kanał niebieski (choć to zdjęcie było jednak przepalone).
    Przez weekend jeszcze trochę posprawdzam i dam znać.
    --
    Grzegorz Krukowski