  • 121. Data: 2013-05-16 11:13:06
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    news:51949b41$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    > Tylko ... po paru niemilych incydentach nie jezdza z kalachami, albo je maja
    > gleboko schowane.

    Polska Policja w ogóle nie posiada kałachów; chyba że dla twojego kolegi każda
    broń to "kałach"... Drogówka miewa tylko pistolety, tasery, pałki czy gaz, no i
    kajdanki; kałachów na wyposażeniu nie mają. Nawet głupiej strzelby nie mają...
    Choć imho powinni mieć na wyposażeniu jakieś RPG i rozwalać auta miszczów
    kierownicy...

    > I bardzo dobrze, skoro nie umieja strzelac, to niech bron lezy w magazynie :-)

    Niech twój kolega już więcej nie jeździ, bo skoro nie umie jeździć tak żeby go
    nie zatrzymywano do kontroli, to lepiej niech to jego auto stoi sobie w garażu.
    Bezpieczniej będzie.

    WhiteD

  • 122. Data: 2013-05-16 11:22:08
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 16 maja 2013 (11:13:06) napisano:

> [...]
    > kajdanki; kałachów na wyposażeniu nie mają. Nawet głupiej strzelby nie mają...

    Poważnie? Zdawało mi się, że strzelby są na wyposażeniu radiowozu.
    Kiedyś nawet widziałem ją, w takim fajnym uchwycie koło drążka zmiany
    biegów. Coś się zmieniło, czy to zależy od wydziału?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 123. Data: 2013-05-16 11:29:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WhiteD" napisał w wiadomości grup
    >Polska Policja w ogóle nie posiada kałachów; chyba że dla twojego
    >kolegi każda broń to "kałach"...

    Ja sie tam bronia nie interesuje na tyle zeby twierdzic czy maja AKM,
    AKMS czy jeszcze co innego, ale to wszystko i tak od Kalasznikowa
    pochodzi.

    >Drogówka miewa tylko pistolety, tasery, pałki czy gaz, no i kajdanki;
    >kałachów na wyposażeniu nie mają. Nawet głupiej strzelby nie mają...

    A kiedys mieli, najpierw kalachy, potem strzelby.
    I mysle ze nadal maja, tylko nie na codzien.

> [...]
    >tak żeby go nie zatrzymywano do kontroli, to lepiej niech to jego
    >auto stoi sobie w garażu. Bezpieczniej będzie.

    O rutynowych nie slyszales ?
    Nawet jesli bedzie nie rutynowa, to lepiej zeby ci samochodu RPG nie
    rozwalili ... celujac do kogos innego :-)

    P.S. i bagnety maja na wyposazeniu
    http://www.youtube.com/watch?v=OYyCDa7hPXY

    Ciekawe co to za bron ... kije od szczotek bojowych ? :-)

    J.

  • 124. Data: 2013-05-16 11:35:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yakhub" napisał w wiadomości
    >Myślę, że każdy z nas miał do czynienia z pijanymi ludźmi (albo
    >nawet
    >sam był pijany), i wie, jak niewiele trzeba, żeby taka osoba
    >zmieniła
    >nastrój.
    >Do pewnego momentu przypuszczam, że wystarczyłoby powiedzieć:
    >"Tak, tak, wiemy, dużo pan może, ale na razie proszę wrócić
    >do
    >samochodu, tam kolega się panem zaopiekuje.".

    A jak odpowie "ale dlaczego do samochodu, ja nie chce do samochodu" ?
    Albo w samochodzie sobie przypomni ze przeciez chce gdzies pojechac

    J.

  • 125. Data: 2013-05-16 11:50:12
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Hello hisjusz,
    >
    > Tuesday, May 14, 2013, 3:50:03 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Podaj podstawę prawna takiego twierdzenia!

    Znam z doświadczenia, jesteś pod wpływem dwóch piw jesteś z automatu
    głupkiem. Byłeś pijany i Ci się uroiło.
    Nie ma żadnej dyskusji pod wpływem!
    To jest jeno z niepisanych prawa jak nie wykonujesz poleceń spotyka Cię
    kara.

  • 126. Data: 2013-05-16 11:53:09
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-05-14 17:23, t? pisze:

    > I co z tego, że nie miał? Może jakby go z tego powodu zabili, to też by
    > było ok? :>

    Obejrzyj nagrania z USiA tam niestety za niestosowanie się do poleceń i
    przemarsz jak na filmie lecą kule.

  • 127. Data: 2013-05-16 12:11:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości
    >W dniu 2013-05-14 17:23, t? pisze:
    >Obejrzyj nagrania z USiA tam niestety za niestosowanie się do poleceń
    >i przemarsz jak na filmie lecą kule.

    Ale to jednak kraj prawa, tzn prawnikow, i swietnie sie stosuja
    polskie nowozytne przyslowia, i mimo tradycji z dzikiego zachodu tam
    tez juz policja nie strzela tak czesto.
    Za duze ryzyko, za duze koszta. Taniej uzyc tasera, ale i tak trzeba
    uwazac, bo widzisz jak sie sprawa Kinga skonczyla ..

    J.

  • 128. Data: 2013-05-16 12:38:56
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 16 maja 2013 (11:35:01) napisano:

    > A jak odpowie "ale dlaczego do samochodu, ja nie chce do samochodu" ?

    "Bo w aucie jest wygodny fotel i będzie pan mógł siedzieć jak król".

    Naprawdę, nigdy nie przekonywałeś do czegoś pijaka?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 129. Data: 2013-05-16 16:01:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Yakhub wrote:
    > Owszem, policjanci mieli do tego wszystkiego prawo, ale czy na pewno o
    > to chodzi?

    dokładnie.

  • 130. Data: 2013-05-16 16:38:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hisjusz wrote:

    > Obejrzyj nagrania z USiA tam niestety za niestosowanie się do poleceń i
    > przemarsz jak na filmie lecą kule.

    Tez nie do konca, ale ruch w kierunku policjanta moze sie tak wlasnie
    skonczyc.