  • 1. Data: 2010-09-06 12:09:56
    Temat: Czy taki layout tylko na tabelach?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Mam do wykonania pozornie prosty layout. W jego skład wchodzi N (ilość
    zmienna) przycisków ułożonych w poziomie. Wszystkie o jednakowych
    rozmiarach i z tłem typu rollover i całość bloku wyrównana do prawej. Opisy
    tych przycisków muszą być wycentrowane w pionie i w poziomie a do tego
    będzie się zdarzać, że będą miały więcej niż jeden wiersz. Czy da się to
    zrobić rozsądnie w CSS aby działało pod IE8 i FF? A może darować sobie i
    robić "po staremu" na tabelach?

    Znalazłem coś takiego:
    http://blog.themeforest.net/tutorials/vertical-cente
    ring-with-css/

    Okazało się, że nic się z tego nie da zastosować bo albo trzeba absolutnie
    pozycjonować, albo nie działa w IE8. Metoda 3 wymaga po 2 DIV'y na jeden
    przycisk i chyba nie zadziała z powyższymi warunkami co do layoutu. Nie
    wiem czy nie korzystniej byłoby tabelę i z tego względu zastosować.