  • 1. Data: 2010-09-20 09:24:25
    Temat: Czy przy wymianie tarcz obowiązkowo zmieniać klocki.
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Witam.

    Jak w temacie, biorąc pod uwagę, że klocki mają jeszcze po +/- 80% 'mięsa'

    Pozdro.

  • 2. Data: 2010-09-20 09:26:55
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    BaX pisze:
    > Witam.
    >
    > Jak w temacie, biorąc pod uwagę, że klocki mają jeszcze po +/- 80% 'mięsa'

    Nie musisz. Byle klocki nie były usyfione jakimś smarem.

    Seco

  • 3. Data: 2010-09-20 09:28:10
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Nie musisz. Byle klocki nie były usyfione jakimś smarem.

    Przepraszam, myślałem, że to pl.rec.rowery :-) Nie wiem jak w
    samochodzie więc się nie sugeruj ;-)

    Seco

  • 4. Data: 2010-09-20 09:46:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-20 09:28, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Przepraszam, myślałem, że to pl.rec.rowery :-) Nie wiem jak w samochodzie więc się
    nie sugeruj ;-)

    Odpowiedź pozostaje - IMHO - w mocy :)
    Zwłaszcza jeśli w miarę równo zużyte, nie po skosie.

  • 5. Data: 2010-09-20 11:00:08
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-20 09:24, BaX pisze:
    > Witam.
    >
    > Jak w temacie, biorąc pod uwagę, że klocki mają jeszcze po +/- 80% 'mięsa'

    przejedz je drobnym papierem ściernym, aby zniwelować wszelkie
    nierówności i zakładaj.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-09-20 11:47:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin BaX

    > Jak w temacie, bior?c pod uwage, ?e klocki maj? jeszcze po +/- 80%
    > 'miesa'

    Jeżeli masz normalne auto to TAK.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-09-20 11:48:50
    Od: "Marcin" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Jak w temacie, biorąc pod uwagę, że klocki mają jeszcze po +/- 80% 'mięsa'
    >
    > Pozdro.

    Jasne a puzniej bedzie buczalo trzeszczalo ..dragania beda i bedzie kolejny
    post na grupe ...jak ma byc dobrze to komplet jak po druciarsku to same
    tarcze....

  • 8. Data: 2010-09-20 11:55:37
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-20 09:24, BaX pisze:
    > Witam.
    >
    > Jak w temacie, biorąc pod uwagę, że klocki mają jeszcze po +/- 80% 'mięsa'

    Zakładanie używanych klocków do nowych tarcz to zwykłe druciarstwo.

  • 9. Data: 2010-09-20 12:04:14
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-20 11:55, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Zakładanie używanych klocków do nowych tarcz to zwykłe druciarstwo.

    Nie jest to druciarstwo, jeśli klocki są równo zjechane i mają równą
    powierzchnie jak najbardziej można je zastosować. Druciarstwem jest
    stosowanie starych zjechanych tarcz do nowych klocków.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-09-20 12:13:30
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-20 12:04, krzysiek82 pisze:

    > Nie jest to druciarstwo, jeśli klocki są równo zjechane i mają równą
    > powierzchnie jak najbardziej można je zastosować.

    Tak, typowe opowieści serwisu Zenex-Garage. Później opowieści, jakie
    to kiepskie klocki, kiepskie tarcze, albo narzekania, że samochody
    nie hamują - w szczególności te używane. Oczywiście zużyły się
    równo po obu stronach tarczy i samochodu.

    > Druciarstwem jest
    > stosowanie starych zjechanych tarcz do nowych klocków.

    A co to ma do rzeczy?