  • 61. Data: 2010-09-24 16:51:31
    Temat: Re: Czy przy wymianie tarcz obowiązkowo zmieniać klocki.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Aaaa, to Ty pytałeś... No to zmienia postać rzeczy. A jeździj se na czym
    chcesz. Twoja sprawa cymbale.

  • 62. Data: 2010-09-24 16:54:27
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-24 16:25, BaX pisze:

    > 'Takie' klocki znaczy się jakie? Używane, czy zjechane używane?
    >
    > BTW: ja pytałem o używane, teorie o jakiś krzywo zużytych klockach nie były
    > moje i nie pytałem czy można takie założyć.

    To się nie pytaj, tylko jeździj, skoro są prosto zużyte według Ciebie,
    to po co się pytasz?!?! Rób se co chcesz. Zaoszczędziłeś 30 zł, skacz
    pluj i łap z radości.

  • 63. Data: 2010-09-25 09:14:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To się nie pytaj, tylko jeździj, skoro są prosto zużyte według Ciebie, to
    > po co się pytasz?!?! Rób se co chcesz. Zaoszczędziłeś 30 zł, skacz pluj i
    > łap z radości.

    Hehehe, nie denerwuj się tak bo ci żyłka pęknie, a za 30 zł to możesz klocki
    do rowera założyć albo swojego toczydła.

  • 64. Data: 2010-09-27 00:47:05
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-25 09:14, BaX pisze:

    > Hehehe, nie denerwuj się tak bo ci żyłka pęknie, a za 30 zł to możesz klocki
    > do rowera założyć albo swojego toczydła.

    Mało dowcipne jest to co napisałeś.