  • 11. Data: 2010-09-20 12:37:05
    Temat: Re: Czy przy wymianie tarcz obowiązkowo zmieniać klocki.
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 11:00:08 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > przejedz je drobnym papierem ściernym, aby zniwelować wszelkie
    > nierówności i zakładaj.

    LOL Grunt to fachowa porada.
    Przeszlifować klocków nie zaszkodzi, ale czymkolwiek, byle nie papierem:
    nawbijasz ziarenek z papieru w klocki i zniszczysz nowe tarcze.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 12. Data: 2010-09-20 12:43:12
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-20 12:37, Przemysław Bernat pisze:
    > LOL Grunt to fachowa porada.
    > Przeszlifować klocków nie zaszkodzi, ale czymkolwiek, byle nie papierem:
    > nawbijasz ziarenek z papieru w klocki i zniszczysz nowe tarcze.

    hmm ale chyba oczy się ma, żeby potem efekt ocenić? Poza tym nie wiem
    jakiego papieru używasz ja takiego problemu nie mam.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-09-20 12:47:34
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:i77b2p$qei$2@news.onet.pl...

    > Zakładanie używanych klocków do nowych tarcz to zwykłe druciarstwo.

    A co w tych użuwanych klockach będzie nie tak? Wiem mogą byc nierówno zużyte
    ale już była mowa o wyrównaniu. Nie widzę sensu wymieniac dobrego na nowe.

  • 14. Data: 2010-09-20 12:50:43
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-20 12:47, Agent pisze:
    > A co w tych użuwanych klockach będzie nie tak?

    jak się je odpowiednio potraktuje to nic.

    Wiem mogą byc nierówno
    > zużyte ale już była mowa o wyrównaniu. Nie widzę sensu wymieniac dobrego
    > na nowe.

    niektórzy widzą sens w wymianie dobrych klocków natomiast nie widzą
    sensu w wymianie oleju w skrzyni. Takich mamy tu specy :)

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-09-20 12:51:07
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 12:43:12 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > hmm ale chyba oczy się ma, żeby potem efekt ocenić? Poza tym nie wiem
    > jakiego papieru używasz ja takiego problemu nie mam.

    I widzisz, że z papieru żadna drobinka ziarna ściernego nie wbiła się w
    klocek i nie będzie później darła tarczy? A może używasz papieru, z którego
    nie wypadają ziarna ścierne? Taki papier jest wieczny!

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 16. Data: 2010-09-20 12:54:43
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-20 12:51, Przemysław Bernat pisze:
    > I widzisz, że z papieru żadna drobinka ziarna ściernego nie wbiła się w
    > klocek i nie będzie później darła tarczy? A może używasz papieru, z którego
    > nie wypadają ziarna ścierne? Taki papier jest wieczny!

    Jeśli klocek ma spore wżery to się go wywala, natomiast jak są lekkie
    nierówności to delikatnie da się je zniwelować papierem. Dla wyjaśnienia
    w swoich autach zawsze zmieniam komplet, ale to dlatego, że zwykle to i
    to jest równo dojechane. Natomiast nie widzę, sensu marnowania kasy
    jeśli coś jest dobre.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-09-20 12:55:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 12:51:07 +0200, Przemysław Bernat napisał(a):

    > I widzisz, że z papieru żadna drobinka ziarna ściernego nie wbiła się w
    > klocek i nie będzie później darła tarczy? A może używasz papieru, z którego
    > nie wypadają ziarna ścierne? Taki papier jest wieczny!

    A ty jeździsz po drogach na których nie ma ani jednego ziarnka piasku?
    Zazdroszczę bezgranicznie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2010-09-20 12:59:05
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-20 12:55, Waldek Godel pisze:
    > A ty jeździsz po drogach na których nie ma ani jednego ziarnka piasku?
    > Zazdroszczę bezgranicznie.

    i właśnie ten syf niszczy tarcze oraz klocki :)

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-09-20 13:03:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 12:59:05 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > i właśnie ten syf niszczy tarcze oraz klocki :)

    Moje klocki i tarcze niszczy głownie hamowanie, ale nie wnikam co robisz ze
    swoimi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2010-09-20 13:08:48
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zakładanie używanych klocków do nowych tarcz to zwykłe druciarstwo.

    A wymiana zużytych klocków bez wymiany 'używanych' tarcz'? Nie pytam
    złośliwie ale na logike wymiana klocków też powinna skutkować wymianą tarcz
    skoro te będą już używane, a klocki nowe.

    Tarcze które zamierzam założyć to ATE nacinane, sądze że szybko ewentualne
    niedoskonałości klocka zetnią rowki w tarczy. Ale mogę się mylić dlatego
    pytam jak to widzą inni. Obecne tarcze mają bicie na tyle wkurzające przy
    hamowaniu, że chce je wymienić. Klocki śmiało moge założyć nowe pytanie
    tylko czy ma to jakieś uzasadnienie.