  • 11. Data: 2018-04-06 14:46:15
    Temat: Re: Czy po usterce cewki zapłonowej - warto wymienić wszystkie cewki?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Apr 2018 21:57:27 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:
    > miejscu, gdzie mogłem stanąć i tam go zostawiłem. Wróciłem z nową
    > cewką
    > i na miejscu ją wymieniłem. Tym razem katalizator przetrwał.

    A skąd wiedziałeś, że problemem jest cewka a nie np. układ zasilania
    paliwa/wtrysku tego cylindra?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2018-04-07 08:20:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-04-2018 o 10:03, Iglo pisze:
    > Padła mi w Lagunie sztuka Sagem to nie certolilem się tylko kupiłem 4 używki Denso
    i przejeździłem na nich 150kkm z LPG po czym sprzedałem auto.

    Sagemy spokojnie powinno się było wymieniać od razu po zakupie auta,
    jako nowego.
    To był złom nic nie wart z założenia.

  • 13. Data: 2018-04-07 08:48:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 05.04.2018 o 23:49, Poldek pisze:
    > Możesz przetestować na swoim. Odłącz jedną cewkę i przejedź nie
    > kilkaset, lecz np. 30 kilometrów. Podłącz cewkę z powrotem i przekonasz
    > się, czy daje wszystko będzie ok.

    Miałem jedną cewkę padniętą i tak przejeździłem cały rok. Potem
    wymieniłem wszystkie cztery i na razie nic nie chrobocze, przegląd auto
    też przeszło.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2018-04-08 01:43:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Miałem jedną cewkę padniętą i tak przejeździłem cały rok

    Cały rok jeździłeś na 3 cylindrach?
    Twardziel jesteś ;-)

  • 15. Data: 2018-04-08 07:42:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 08.04.2018 o 01:43, Poldek pisze:
    > Cały rok jeździłeś na 3 cylindrach?
    > Twardziel jesteś ;-)

    Aaa Ty piszesz o niemożności jechania :-P Ja miałem padniętą w takim
    sensie, że po rozgrzaniu zaczynały wypadać zapłony na cylindrze (na
    początku sporadycznie). I kiedy raz osiągnęło takie stadium jak piszesz,
    to wymieniłem.

    No ale w takim razie dyskusja jest na poziomie "z jedną śrubą w kole,
    nie jeździj bo może odpaść" - taka oczywista oczywistość :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2018-04-12 09:55:01
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Cały rok jeździłeś na 3 cylindrach?
    > Twardziel jesteś ;-)

    W Lagunie I sa dwie cewki obslugujace po 2 cylindry, czyli padniecie jednej
    cewki oznacza dwa wylaczone cylindry. O dziwo silnik F3R dalej potrafi
    jechac na dwoch cylindrach choc chodzi jak traktor :P

    Pzdr