  • 1. Data: 2010-05-17 12:13:03
    Temat: Czy nokia 5630 ma wbudowany GPS ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam czy nokia 5630 XM ma wbudowany odbiornik GPS ? Domyslam sie, ze nie,
    ale nei moge na stronie znalezc modulu zewnetrznego do tego telefonu

    Fantom

  • 2. Data: 2010-05-17 15:17:33
    Temat: Re: Czy nokia 5630 ma wbudowany GPS ?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Któregoś razu, "Fantom" tak oto nam wyjawił(a):

    > Witam czy nokia 5630 XM ma wbudowany odbiornik GPS ? Domyslam sie, ze
    > nie, ale nei moge na stronie znalezc modulu zewnetrznego do tego telefonu

    Wygląda na to że nie.
    Ta strona mnie jeszcze nie zawiodła:
    http://www.gsmarena.com/nokia_5630_xpressmusic-2670.
    php
    Chociaż Telepolis też już daje dużo szczegółów w danych technicznych.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."