    From: Ofka <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Czy naprawdę wytrzymały SAMSUNG B2700 SOLID?
    Date: Sat, 15 Aug 2009 19:56:23 +0200

    Witam :)

    Szukałam w sieci informacji o telefonie, który wytrzyma więcej niż
    przeciętny i natknęłam się właśnie na tegoż samsunga.
    Mam prawie 12 letniego syna, który wykańcza właśnie drugi aparat.
    Faktem jest, że ani jeden, ani drugi telefon nie były bardzo solidne, ani
    wypasione. Były właśnie takie, żeby ich nie było szkoda, takie do
    dokończenia, bo Młody, jak to Młody szybko pomoże zakończyć ich życie.
    Nie jest to celowa dewastacja, ale wynikająca z aktywnego trybu życia.

    W związku z tym, że nieco zaoszczędził, chciałabym mu zakupić taki telefon,
    który zniesie więcej.

    Z opisu tegoż samsunga wynika, że jakieś tam wstrząsy, czy ewentualne
    lądowanie w piachu, czy w wodzie mu nie zaszkodzą.

    http://www.solidb2700.samsung.pl/

    Nie bez znaczenia jest fakt, że ma też wysokościomierz, kompas, latarkę.
    Przydadzą się podczas wypraw w góry jako dodatkowe zajęcie na dłuższych
    szlakach.

    Teraz pytanie - czy faktycznie bardziej wytrzymały? czy to tylko zwykła
    strategia sprzedażowa?
    Czy ktoś miał do czynienia z tym telefonem i może powiedzieć, czy ten
    wysokościomierz, kompas funkcjonują w sposób prawidłowy?

    Nie znalazłam go też w ofercie żadnego z operatorów.

    Warto kupić? A może ktoś ma pomysł na inny, równie, albo bardziej
    wytrzymały w przystępnej cenie?

    Tegoż Samsunga można kupić za ok. 550 zł. To niemało, chciałabym więc
    wiedzieć więcej.

    Za wszelkie informacje - serdecznie dziękuję :)

    --
    - ofka -