  • Data: 2009-08-16 19:20:41
    Temat: Re: Czy naprawdę wytrzymały SAMSUNG B2700 SOLID?
    Od: Ofka <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Aug 2009 00:29:46 -0700 (PDT), dipsy007 napisał(a):

    > Mam go już prawie 4 miesiące. Bateria wytrzymuje średnio 5, a nawet 7
    > dni, w zależności od używania.
    > Co do jego wytrzymałości fizycznej, to- był rzucany, normalnie, jak
    > kamień. Jako, że lubię posłuchać muzyki pod prysznicem, wisi tam
    > podczas kąpieli- gra nawet dosyć głośno. Latarkę też niekiedy
    > wykorzystuję. Gdy się zabrudzi, np. smarami, biorę szczoteczkę i mydło
    > i myję go pod kranem.

    Imponujące :)
    Zachęcająca opinia. Młodemu o tym nie powiem, bo obawiam się, że jeśli
    będzie już miał ten telefon, to będzie wodowany codziennie :)

    [...]

    > Kiedyś był w Plusie.

    Czyli źle szukałam, co potwierdza Flo (dzięki!)

    [...]
    > Jego cena obecnie w Media MArkt to 699 zł. Ale jest jeszcze model
    > B2100, który kosztuje około 450 zł.
    > Różnica pomiędzy B2700, a B2100- piszę z pamięci: aparat gorszej
    > jakości w 2100, b rak UMTS, a co za tym idzie, brak wideorozmów, ale
    > za to w 2100 większa oldporność na wodę- przez 30 minut może leżeć
    > zanurzony na głębokości 1 metra.

    Myślę, że warto to przemyśleć zakup i wziąć pod uwagę też ten starszy
    model, wideorozmowy niekoniecznie będą wyznacznikiem zakupu ;)

    > Mnie osobiście podoba się jednak bardziej B2700, a kolor który
    > posiadam to z czerwonym wykończeniem. Ten z szarym był dla mnie taki
    > mdły :)

    Bardzo Ci jestem zobowiązana. Trochę mi się rozjaśniło. Serdecznie
    dziękuję :)

    --
    - ofka -