  • 41. Data: 2018-12-08 00:25:15
    Temat: Re: Czy można parkować na prywatnych miejscach parkingowych?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-12-07 o 19:57, Shrek pisze:

    > Z grubsza jest to tak: Można, tylko nie wolno. Tak samo jak z
    > zapierdalaniem. W obu przypadkach służby mają przyzerową skuteczność, z
    > czego w jednym wypadku korzystasz a w drugim tracisz. Takie życie.

    Sądzę, że jest gorzej: wynajmujący płatne miejsce nie ma żadnych praw do
    tego miejsca.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 42. Data: 2018-12-08 01:31:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-07, Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Sądzę, że jest gorzej: wynajmujący płatne miejsce nie ma żadnych praw do
    > tego miejsca.

    Masz takie prawa jakie wynikają z umowy i ogólnych przepisów np. na
    temat posiadania. Problem nie tyle w niemaniu praw, co upierliwości i
    niepraktyczności egzekucji tych praw.

    Pociesz się, że nawet jak jesteś włascicielem lub wsółwłaścicielem tego
    miejsca to nic to z praktycznego p. nie zmienia. Niestety. Przerabiałem
    jakiś czas temu w ramach parkingu wspólnoty z tzw. prznaleznym miejscem
    postojowym. Wnioski były takie, że jak nie ma fizycznej blokady, którą
    ktoś musiałby przełamać, to nic praktycznego z problemem nie zrobisz.

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2018-12-08 05:42:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-08 o 00:15, Marek S pisze:

> [...]
    > wykazując, że to jedynie słuszne auta. Posłuchajcie mnie zatem
    > Radosławie. Moje auto ma chyba coś koło 4900mm długości. Na parkingu
    > stoją przeróżne auta. Obok mnie Audi A6 oraz Opel Astra. Pewnie w/g Was
    > Radosławie to potwornie długie auta. W każdym przypadku złożona barierka
    > _ZAWSZE_ znajduje się pod autem. Zdaję sobie sprawę, że to nie Wasza
    > wina Radosławie lecz przypatrz się podobnej sytuacji:
    >
    > https://goo.gl/images/TBpnjw
    >
    > Właśnie w moim przypadku tak te barierki wyglądają. I co teraz? Każesz
    > iść się spowiadać do kościoła parkingowemu?

    Wytrzeźwiej i przestań się do mnie zwracać w liczbie mnogiej.
    No chyba że bardzo zależy ci na udowodnieniu własnej głupoty.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2018-12-08 05:44:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Normali to widza różnicę, takoż odróżniają dyskusję od rzeczywistości.
    > Ale zostawmy normalnych w spokoju. Widze, że w tym tygodniu jeszcze się
    > chyba do nikogo niedoerdoliłes więc próbujesz ze mną. Poluj dalej.

    Rozumiem że argumentów zabrakło.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2018-12-08 08:23:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2018 o 00:25, Marek S pisze:

    > Sądzę, że jest gorzej: wynajmujący płatne miejsce nie ma żadnych praw do
    > tego miejsca.

    Masz dokładnie takie same prawa jak ci co nie chcą żebyś zapierdalał. W
    obu przypadkach okazuje się że prawo to jedno, jego egzekucja to drugie.
    Raz na tym korzystasz, raz tracisz.

    PS - karne kutasy. "Kolega" ma zwyczaj, że za pierwszym razem
    odpuszcza, za drugim po prostu wkłada za wycieraczkę, czwartego zwykle
    już nie ma;) Z tym, że to rzeczywiście za chujowe parkowanie.

    Shrek

  • 46. Data: 2018-12-08 10:39:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-08 o 05:42, RadoslawF pisze:

    > Wytrzeźwiej i przestań się do mnie zwracać w liczbie mnogiej.
    > No chyba że bardzo zależy ci na udowodnieniu własnej głupoty.

    Po prostu czasem jak palniesz głupotę, to trudno zachować spokój.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2018-12-08 11:30:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.12.2018 20:29, RadoslawF pisze:

> [...]
    ozatrzaskowa-na-klucz-gorny-motyl.html

    > To ją źle (w złym miejscu) zamontowano. Poprawny montaż wygląda tak
    > żeby można było ją postawić przy parkującym aucie.

    Gówno prawda. Te zapory mają - po zamknięciu - uniemożliwiać wjazd
    na miejsce parkingowe, a nie wyjazd, więc spokojnie mogą stać nawet
    w połowie parkingu. I tak w większości przypadków jest - złożona
    zapora znajduje się pod zaparkowanym samochodem.

  • 48. Data: 2018-12-08 12:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > parkowania jest ograniczona.
    > A skoro nie masz wiedzy czy informacji że tobie wolno to nie wchodzisz

    Drzwi w tymze lidlu tez maja zamek a jednak a jak sa otwarte to wchodzisz
    odwaznie...
    Dlaczego na parkingu obok tegoz Lidla miałoby byc iaczej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 49. Data: 2018-12-08 12:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > W każdym przypadku złożona barierka
    > _ZAWSZE_ znajduje się pod autem. Zdaję sobie sprawę, że to nie Wasza
    > wina Radosławie lecz przypatrz się podobnej sytuacji:

    A moze tak ma własnie byc zeby ktos nie zrobił dowcipu i nie zamknał?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 50. Data: 2018-12-08 12:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

> [...]
    > rzeczywistości. Ale zostawmy normalnych w spokoju. Widze, że w tym
    > tygodniu jeszcze się chyba do nikogo niedoerdoliłes więc próbujesz

    Radek juz tak ma :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,