    From: ZS <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Czy ktoś odsyłał aparat zakupiony przez internet?
    Date: Sun, 07 Apr 2013 20:28:31 +0200

    Witam. Ciągle waham się czy wystarczy mi fuji x10 czy lepiej canona 60d
    z kitem. Wpadłem na pomysł że zakupie przez internet x10 a jeżeli nie
    spełni moich oczekiwań to odeślę. Czy takie coś można zrobić? Czy jak
    otworzę pudełko to już nie będę mógł dokonać zwrotu? Nie wiem jak
    bateria zapakowana. Czy może ktoś w jakimś sklepie próbował zwrócić
    aparat? Może jakiś sklep chwali się tym że można zwrócić?
    Byłem dzisiaj w saturnie ale nie mieli akumulatora i właściwie to nie
    pozwalają robić zdjęć na własnej karcie. To też trochę złe warunku bo w
    sklepie bardzo jasno jest. Najlepiej mieć w domu i zrobić 400 i x10
    wtedy mieć porównanie.