  • 1. Data: 2009-11-27 18:46:47
    Temat: dziwne pytanie o sifr :)
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    wersja 3. ślicznie podmienia to co podmienić ma ... i następnie jest
    taki efekt:
    moment color jest właściwy jak ma być, po czym robi się transparent.

    Nie wiem o co chodzi, próbowałem już nawet kombinować z wywaleniem
    wmode:transparent, usuwaniem visible:hidden tak na wszelki wypadek, czy
    też dublowanie wpisu bez .sIFR-activ - czyli różne głupie pomysły, ale
    nic nie chce pomóc.

    Spotkał się ktoś z tym?