  • 1. Data: 2002-10-17 12:52:14
    Temat: Czy kto? korzysta ...
    Od: "Sunti" <s...@n...spam.o2.pl>

    Witajcie !

    Czy ktoś korzysta z usług f-my CASHPORT - Hurtownia Aplikacji Internetowych
    (hai.pl) ?
    Proszę o opinie, uwagi, itp.

    Pozdrawiam,
    Sunti

  • 2. Data: 2002-10-18 06:35:16
    Temat: Re: Czy kto? korzysta ...
    Od: "Yossin" <n...@m...tu>

    > Czy ktoś korzysta z usług f-my CASHPORT - Hurtownia Aplikacji
    > Internetowych (hai.pl) ?
    > Proszę o opinie, uwagi, itp.

    "3.Warunki korzystania z Serwera

    Korzystający nie może na Serwerze:
    a.. zamieszczać plików mp3, działów download, forum dyskusyjnych,
    systemów bannerowych, bramek sms oraz innych programów mocno
    obciążających moc procesorów, jeżeli nie wynika to z osobnych ustaleń z
    Dostawcą."

    hmm ;|

  • 3. Data: 2002-10-18 12:16:37
    Od: "Sunti" <s...@n...spam.o2.pl>

    :
[...]

    Też, nad tym się zastanawiałem ........ ciekawe jest to :
    "oraz innych programów mocno obciążających moc procesorów" - pojęcie
    względne, czyli co ? wszystkiego ?

  • 4. Data: 2002-10-19 21:52:59
    Od: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>

    "Sunti" <s...@n...spam.o2.pl> wrote in message

> [...]
    >

    > Też, nad tym się zastanawiałem ........ ciekawe jest to :
    > "oraz innych programów mocno obciążających moc procesorów" - pojęcie

    na przyklad obliczanie seti :) albo kompilacje programu kobyly bo im
    procesory celeron pewnie sie grzeja :)
    W.L.