  • 1. Data: 2002-10-17 06:06:10
    Temat: Noestrada- problem
    Od: "seboll" <s...@h...pl>

    Witam szystkich

    Mam problem z Neo+.Do tej pory używaliśmy w firmie zwykłej Neo,ale TPSA
    przyszła i wymieniła sprzęt na inny - podobno lepszy i szybszy.Miało byc
    dobrze ,ale problemy zaczeły się gdy próbowaliśmy zalogować się 1-wszy raz.
    Zainstalowaliśmy oprogramowanie z dołączonej płyty, komp się zrestartował i
    kuku. Pojawiła się aplikacja o połączeniu i odmierzany był czas tego
    połączenia , ale za chwilę pojawjała się strona mówiąca o tym że nie można
    nawiązać połączenia.W związku z czym nie mogłem się zalogować i uzyskać
    stałego połączenia.
    Pracuję na WIN 98.Jeśli spotkaliście się z podobnym problemem , albo możecie
    jakoś pomóc skonfigurowac to badziewie odpiszcie.
    Z góry dzięki -Seboll

  • 2. Data: 2002-10-18 06:35:56
    Temat: Re: Noestrada- problem
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Użytkownik "seboll" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podobnym problemem , albo możecie jakoś pomóc skonfigurowac to
    > badziewie odpiszcie. Z góry dzięki -Seboll

    Witam,

    1) jezeli nie mozna sie zalogowac do dzwon do technikow co Ci to zakladali - a wogole
    pali sie LINK na ADSL'u ?
    2) jak sie pali, a soft nie dziala (Tango Manager tez jest dla W98 ?) to 0800 102
    102, a potem '2'.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 3. Data: 2002-10-19 21:52:31
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "seboll" <s...@h...pl> wrote in news:aokjvh$p18$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Pracuję na WIN 98.

    Nie ma sensu pisac o tym po raz n-ty... Przeczytaj prosze archiwum grupy.

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-10-19 21:52:36
    Od: "PolQba" <p...@p...onet.pl>

    > Pracuję na WIN 98.Jeśli spotkaliście się z podobnym problemem , albo
    możecie
    > jakoś pomóc skonfigurowac to badziewie odpiszcie.
    > Z góry dzięki -Seboll
    niedawno bylo na gropie jak to skonfigurowac...
    link news:aohs93$6sm$1@news.gazeta.pl

    pozdrawiam

    --
    Qba
    c...@c...barg.cy <ROT13

  • 5. Data: 2002-10-21 08:04:20
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Szymon" <s...@w...pl> wrote in news:aonf35$3ko$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > 1) jezeli nie mozna sie zalogowac do dzwon do technikow co Ci to
    > zakladali - a wogole pali sie LINK na ADSL'u ? 2) jak sie pali, a soft
    > nie dziala (Tango Manager tez jest dla W98 ?) to 0800 102 102, a potem

    Hola hola :-) Nie wszyscy abonenci maja te same modemy z takimi samymi oznaczeniamu
    diod...

    Wojtek