  • 61. Data: 2011-09-07 15:01:59
    Temat: Re: Czy kobietka złamała przepisy
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-07 14:50, r...@k...pl pisze:

    > W takim razie ona też skręcała, czyli złamała jednak przepisy.

    Ludzie, czy wy wszyscy jestescie uposledzeni umyslowo...?
    Z taka znajomoscia przepisow nie dziwne, ze sie tak cudownie jezdzi po
    Polsce :/

    --
    Karolek

  • 62. Data: 2011-09-07 15:07:01
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-06 22:50, G.K. pisze:

> [...]
    rzepisy,ogolne,3.html

    > Zapomniałeś dodać tylko, że jeśli pasy są nieoznaczone, to nie wolno
    > wyprzedzać z prawej strony.

    Wyprzedzac nie wolno.
    Ale wyprzedzac i omijac to nie to samo.

    > Tu wprawdzie auta stały, więc było by to
    > omijanie,

    Dokladnie.

    > ale ominąć wolno z prawej strony tylko pojazdy skręcające w
    > lewo.

    Bzdura.
    Ten przepis brzmi inaczej i tez jego sens jest zupelnie inny.
    "przy omijaniu zachować bezpieczny odstęp od omijanego pojazdu,
    uczestnika ruchu lub przeszkody, a w razie potrzeby zmniejszyć prędkość;
    omijanie pojazdu sygnalizującego zamiar skręcania w lewo może odbywać
    się tylko z jego prawej strony"

    Rozumiesz roznice?

    >Kobitka na 100% złamała przepisy poruszając się w ten sposób.
    > Pozdrawiam,
    > Grzegorz

    Na 100% to nie znasz przepisow, albo ich nie potrafisz zrozumiec.

    --
    Karolek

  • 63. Data: 2011-09-07 16:20:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 07 Sep 2011 15:01:59 +0200, w <j47q55$2c06$1@news.mm.pl>, Karolek
    <d...@o...pl> napisał(-a):

    > Ludzie, czy wy wszyscy jestescie uposledzeni umyslowo...?
    > Z taka znajomoscia przepisow nie dziwne, ze sie tak cudownie jezdzi po
    > Polsce :/

    A gdzie ja piszę, że zgadzam się z jego słowami?
    Po prostu staram się dopasować merytorycznie do jego poziomu.

  • 64. Data: 2011-09-07 17:06:55
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 07-09-2011 o 14:38:51 Karolek <d...@o...pl> napisał(a):

    > Gdzie jest wyznaczony?
    > Jest linia ciagla oddzielajaca przeciwne kierunki i tyle, pasy nie sa
    > wyznaczone.

    Z jednej jest ciągła, z drugiej przerywana.

    > Nie ma, bo nigdzie nie skreca, a to ze droga jako taka skreca nic nie
    > znaczy.

    Znaczy jakby chciał pojechać prosto to by skręcał w prawo?

    --
    SW3
    ----

  • 65. Data: 2011-09-07 17:25:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości news:

    > Czy jeśli pas jest wyznaczony (a na omawianym obrazku jest)

    W którym miejscu?
    Jakim znakiem?

  • 66. Data: 2011-09-07 17:59:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl>

    > Jeśli chodzi o jezdnie gdzie dwa szerokie pasy są wydzielone i na jednym
    > wydzielonym pasie mogą poruszać się obok siebie dwa lub więcej pojazdów to
    > czy są to pasy niewyznaczone zdania są podzielone. Jedni twierdzą że pasy
    > wydzielone można jeszcze dzielić na dowolną ilość (zależnie od szerokości
    > pojazdów) pasów nie wydzielonych, inni twierdzą że jeśli pasy są
    > wydzielane to układ pasów i ich szerokość jest taki jak wyznaczają to
    > linie. Przepisy nie są jednoznaczne więc stąd całe zamieszanie. Pogadać
    > sobie można ale i tak liczy się interpretacja policji a ta może różnić się
> [...]

    No ale widzisz, tam właśnie były oznaczone. Na początku dwa w przeciwnych
    kierunkach, potem jeden z nich rozdzielający się na dwa.

  • 67. Data: 2011-09-07 18:02:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl>

    > Musisz przyjac do wiadomosci, ze tak jest i koniec kropka, przepis jest
    > dobry i nie ma nad czym dyskutowac.

    Co dobrego w nieistotności oznaczania pasów ?

  • 68. Data: 2011-09-07 18:17:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    gle.maps&hl=pl&ll=53.77419,20.473905&spn=0.000667,0.
    001742&client=firefox-a&gl=pl&t=k&z=20&vpsrc=6

    > Rozumiem że kobita jechała z góry ekranu w prawo?
    > No to na mój gust dwa pasy są tam przez cały czas, ...

    Jakieś omamy chyba :-)

  • 69. Data: 2011-09-07 18:35:05
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-07 17:59, John Kołalsky pisze:
    > No ale widzisz, tam właśnie były oznaczone. Na początku dwa w
    > przeciwnych kierunkach,

    Z tym się zgodzę.

    >potem jeden z nich rozdzielający się na dwa.

    Wyznaczone muszą być.
    Zobacz które znaki poziome wyznaczają (oddzielają) pasy ruchu według ich
    definicji
    http://www.v10.pl/prawo/Znaki,drogowe,poziome,121.ht
    ml

  • 70. Data: 2011-09-07 19:03:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Z tym się zgodzę.

    > Wyznaczone muszą być.
    > Zobacz które znaki poziome wyznaczają (oddzielają) pasy ruchu według ich

    Ale co Ty chcesz oddzielać jak miejsce na drugi pas jest co najwyżej w
    miejscu zjazdu ?! Oprócz tego zjazdu masz oznaczone miejsca wyłączone i
    krawędzie jezdni/pasa ruchu. By chyba na zamek musieli jechać na tym
    zakręcie ! Na dole mapy jest podziałka metrowa.