  • 11. Data: 2012-03-22 09:49:59
    Temat: Re: Czy jest w 2012 jeszcze do kupienia NOWA karta graficzna ALE z s-video?
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Przepraszam za późne odpisanie, ale kartę zwróciłem no i trochę
    zapomniałem o temacie, przepraszam... :-). Jednak temat wciąż
    aktualny.
    Na wstępie bardzo dziękuję Vince - choć jeszcze nie zastosowałem - za
    rozwiązanie mojego problemu.

    On 13 Lut, 21:06, "Vince" <m...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Proponuje przejściówkę VGA=>S-VIDEO. Miałem coś takiego i działa całkiem
    > nieźle. Rozwiązanie tanie i skuteczne
    Masz na myśli takie rozwiązanie? http://strony.aster.pl/janeo/Allegro/przejsciowka_vg
    a-swideo.jpg
    I działa Ci? (są narzekania...). Czy na karcie gdzie tą przejściówkę
    użyłeś, było wyjście S-Video? Na pierwszy rzut oka nie ma to nic
    wspólnego, ale niektórzy sprzedawcy zastrzegają sobie, że na kartach
    gdzie wyjścia s-video nie ma, takie przejściówki nie działają... Na
    Elektrodzie przestrzegają przed ich zakupem

    A może miałeś na myśli to? - http://strony.aster.pl/janeo/Allegro/konwerter-vga-n
    a-video-s-video-vga-tv.jpg