  • 81. Data: 2016-07-04 23:30:04
    Temat: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 16:31, Liwiusz pisze:

    > Nie mam samochodu, a po Polsce jeżdżę więcej niż ten znajomy z
    > pełnoletnim samochodem. Czasem jeździ nim do Koszalina, przed wyjazdem
    > trzęsie się i robi przegląd u mechanika. Za tę kasę mógłby pojechać
    > pierwszą klasą i jeszcze by mu zostało.

    są samochody i samochody. Ja swoim pełnoletnim bezstresowo na wczasy do
    Chorwacji jeździłem..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 82. Data: 2016-07-05 01:17:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 22:43, cef pisze:

    > Nie ma to jak mieszkać w komórce i jeździć tylko do kościoła :-)

    Dwieście złotych miesięcznie za dojazdy do kościoła ?
    1. Nie doczytałeś
    2. Masz tak daleko kościół i/lub jeździsz tam czołgiem
    Napisz która jest poprawna. :-)

    Lepiej własne mające tylko czterdzieści kilka metrów niż mieszkanie
    u mamusi jak ty.

    > PS
    > Opłaca Ci się taki pakiet z AC przy dwucyfrowym wieku auta?
    > Pewnie jak zrezygnujesz
    > z AC to samo OC będzie kosztować tyle samo.

    Będzie kosztować ze dwieście złotych mniej.
    Ale jak zmienię samochód na droższy to ciągłość ubezpieczenia
    będzie opłacalna.

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2016-07-05 05:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > po mamusi, po tatusiu wcale nie takie rzadkie.

    Oczywiście ze mozna.

    > silent bob powiedzmy, do niego dzwonią abonamenty

    No po prostu wypas...

    > Twoja odpowiedz potwierdza jaka jest przepaść pomiędzy Olsztynem i
    > Poznaniem. W Olsztynie 2500 netto to zawrót głowy.

    Nie ma chyba az tak wielkiej.
    Znam mnostwo osób ktore pracuja za kase tego rzedu.
    Ja tylko mowie, ze przy takiej wypłacie posiadanie samochodu trzeba mocno
    przemyslec... bo zaczynasz "robic na samochód"

    > Mnóstwo znajomych w różnym wieku ma stojące samochody pod blokiem i to
    > nie stare. Ale jednak je opłaca za ostatni grosz bo nie chcą się
    > poczuć jak dziady per pedes.

    To kwintesencja tego o czym piszę!
    Uwazam takie zachowanie za srednio mundre - miec zeby miec...

    > Cały wic polega na tym żeby nie tankować
    > ale zachować możliwość/gotowość jeżdzenia w nocy o północy, do lekarza
    > itp. Mieć samochód zawsze jest sens.

    No własnie nie zawsze.
    Do takich celów swietnie sprawdzi sie taksówka.

    > I na ch. mi te szesnaście jezior w mieście i zapierający dech
    > widok z balkonu ;)

    :)

  • 84. Data: 2016-07-05 05:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Tysiąca to przez rok nie wydaje na naprawy. No ale ja mam dobry
    > samochód, mimo że wiek już dwu cyfrowy.

    Dobry...? :)
    nie ma aut ktore sie nie psuja.
    A jak sie jednak zepsuje bo pech to co wtedy?

  • 85. Data: 2016-07-05 06:56:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 01:17, RadoslawF pisze:

    > Dwieście złotych miesięcznie za dojazdy do kościoła ?
    > 1. Nie doczytałeś
    > 2. Masz tak daleko kościół i/lub jeździsz tam czołgiem
    > Napisz która jest poprawna. :-)

    Poprawna jest taka, że niepotrzebnie starasz się
    rozbierać to szczegółowo i dogryzać. Chodziło mi ogólnie, że to mało.

    > Lepiej własne mające tylko czterdzieści kilka metrów niż mieszkanie
    > u mamusi jak ty.

    Uważaj z takimi porównaniami.

    > Będzie kosztować ze dwieście złotych mniej.
    > Ale jak zmienię samochód na droższy to ciągłość ubezpieczenia
    > będzie opłacalna.

    O tym nie pomyślałem.

  • 86. Data: 2016-07-05 07:04:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 06:56, cef pisze:

    > O tym nie pomyślałem.

    Średnio rozsądny cel kupowania ubezpieczenia na wrak, bo:
    - to co by potem dopłacił za brak ciągłości płaci teraz za wrak
    - jak wrak będzie miał szkodę, to jeszcze więcej zapłaci za
    ubezpieczenie nowego
    - AC na stare auta są najmniej korzystne cenowo w porównaniu do wartości
    wraku

    --
    Liwiusz

  • 87. Data: 2016-07-05 08:30:02
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 4 Jul 2016 19:21:00 +0200
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie zabroni, ale statystycznie nie do tego służą.

    Statystycznie pracują "8 godzin" dziennie, reszte przeważnie stoją, a jak stoją, to
    zajmują właśnie te miejsca.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 88. Data: 2016-07-05 08:49:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 08:30, szerszen pisze:

    > Statystycznie pracują "8 godzin" dziennie, reszte przeważnie stoją, a jak stoją, to
    zajmują właśnie te miejsca.

    Skoro stoją, to płacą za parkowanie. Czyli raczej nie stoją. Poza tym
    8h/24 używana taksówka to marnotrawstwo, powinna być w użyciu 24h.

    --
    Liwiusz

  • 89. Data: 2016-07-05 09:22:02
    Od: g...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 17:09:31 UTC+2 użytkownik ddddddddd napisał:

    > mowa o samochodzie własny vs. pożyczony. Własny ma tą zaletę, że dbasz
    > jak o własny...
    > Chociaż nie wiem jak tam w wypożyczalni - trzeba czyścić przed oddaniem?
    > wypożyczałem tylko w Szkocji - w środku odkurzyłem, bo jeździły dzieci,
    > z zewnątrz nie myłem bo nie widziałem żadnej myjni po drodze.

    Czyścić nie trzeba, ale jak ci dziecko zapaćka tapicerkę jogurtem albo czekoladą to
    ci wystawią rachunek (albo potrącą z kaucji).

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Jońca

  • 90. Data: 2016-07-05 09:40:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Nie ma chyba az tak wielkiej.
    > Znam mnostwo osób ktore pracuja za kase tego rzedu.
    > Ja tylko mowie, ze przy takiej wypłacie posiadanie samochodu
    > trzeba mocno przemyslec... bo zaczynasz "robic na samochód"

    a jak dentystka wzięła ode mnie 660zł za ząb i to już chyba będzie
    trzeci w ciągu dwóch lat to zaczynam robić na dentystkę?

    > To kwintesencja tego o czym piszę!
    > Uwazam takie zachowanie za srednio mundre - miec zeby miec...

    mocy ciemną strone w twoich słowach wyczuwam

    > No własnie nie zawsze.
    > Do takich celów swietnie sprawdzi sie taksówka.

    Ochrona! Proszę wyprowadzić tego pana. On nie kocha samochodów.
    On zdradza ideały tej grupy dyskusyjnej ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.